FANDOM

Королівство Керак
Столиця Керак
Форма правлінння Монархія
Глава держави Віраксас
Офіційна мова Спільна
Герб COA Kerack var2
Прапор Флаг Керака
Мапа Wikia-Kerack

Королівство Керак (пол. Kerack) — невелика прибережна держава, що межує з Верденом, Брокілоном, Темерією і Цидарісом.

Столиця носить однойменну назву. Править цим королівством король Віраксас.

ІсторіяРедагувати

Після монополізації морської торгівлі в цьому районі, колишній пірат і лідер розбійників Осмик, оголосив себе королем на цій землі. Тому що ніхто не хотів, щоб цей шматок землі, не було ніяких протестів від Цидаріса, Вердена, Темерії. Крім Белогуна, у Осмика було четверо інших синів, але всі вони відмовилися від права на трон Керака. Як повідомляється, деякі робили це охоче.

Пізніше ці землі управлялися Осмиковим наслідником, Белогуном, а після державного перевороту його першим сином Віраксасом. Під час їх правління наряду з Верденом, царства поділяли ненависть до дріад з Брокілона.

В середині міста Керак є статуя Осмика, як "засновника" міста, незважаючи на те, він існував задовго до того, як він народився.

Пізніше в історії, це королівство було завойоване, або приєднане (можливо, навіть особистим союзом) до Королівства Цидаріс, відповідно до "Encyclopaedia Maxima Mundi".

Дані з книг СапковськогоРедагувати

- Із Бругге, — нахмурився Брік. — Ну так я тобі скажу, що енто твій король, Вензлав, потурає чудовиськам. Не хочуть з нашим Ервіллом стакнуться і з Віраксасом з Керака. А якщо б з трьох-то сторін, та на Брокілон руйнувати, ми б украй вибили енту гидоту...

- Меч призначення -

Місто Керак, головний мегаполіс однойменного королівства, розкинувся уздовж обох берегів гирла річки Адалаттэ і був розбитий на три окремі, виразно відмінні друг від друга зони.
На лівому березі Адалатте перебували порт, доки і промислово-торговий район, який охоплював верф з майстернями, а також підприємства з переробки, склади, ангари, торжища і базари.
Протилежний берег річки, територію, звану Пальмірою, заполоняли халупи та халупи бідноти і робочого люду, будинки і крамниці дрібних торговців, бойні, м'ясні прилавки і численні, оживаючі переважно в сутінках, шинки та таверни. Бо Пальміра була і районом розваг, заборонених задоволень. Також, наскільки знав Геральт, тут запросто можна було позбутися гаманця або отримати ножа під ребро.
Подалі від моря, на лівому березі, за високим частоколом з товстенних колод розташовувався, власне, сам Керак: квартали вузьких вуличок між будинками багатих купців і фінансистів, факторіями, банками, ломбардами, майстерень кравців і шевців, магазинами і магазинчиками. Були тут також постоялі двори і місця розваг вищого розряду, пропонуючи, втім, рівно ті ж втіхи, що і портова Пальміра, але за набагато більші гроші. Центр кварталу складався з чотирикутного ринку, будівлі міської ратуші, театру, суду, митної контори і будинків міської еліти. Біля входу в ратушу на постаменті височів моторошно обгаджений чайками пам'ятник засновнику міста, королю Осмику. Це була явна липа, приморський місто виникло задовго до того, як Осмик прибув сюди біс його знає звідки.

Сезон Бур. Глава 2

— Що ж стосується вілли, — Літта поглядом провела Мозаїк, — то вона продається. Продаю, бо… Бо мушу звідси вибратися. Клімат Кераку перестав мені сприяти.
Єнніфер звела брови. Літта не змусила її довго чекати.
— Король Віраксас, — промовила з ледь помітною гіркотою, — розпочав своє панування істинно королівськими едиктами. Primo, день його коронації оголошується в Кераку державним святом і днем, вільним від праці. Secundo, оголошується амністія… для кримінальних, політичні сидять як сиділи, без права на побачення і листування. Tertio, на сто процентів збільшуються мита і портові сплати. Quarto, на протязі двох днів всі нелюди й метиси, які шкодять господарству і відбирають роботу у чистокровних людей, повинні покинути Керак. Quinto, в Кераку заборонені будь-які заняття магією без дозволу короля, магікам не дозволено володіти землею і нерухомістю. Чародії, що мешкають в Кераку, повинні позбутися нерухомості і здобути ліцензію. Або покинути королівство.

Зміни в Кераці після коронування короля Віраксаса. Сезон Бур

Відомі жителі Редагувати

Монархи:Редагувати

Інші:Редагувати

Міста і населені пунктиРедагувати

ЦікавостіРедагувати

  • Герб держави: "Синій дельфін на золотому полі", був описаний в романі "Сезон Бур".

ГалереяРедагувати

Держави Півночі
Королівства
Едірн Herb AedirnБрюґґе Herb BruggeВерден Herb VerdenКедвен Herb KaedwenКерак COA Kerack var2Ковір і Повіс Herb Kovir i PovisЛирія і Рівія Herb Lyria-Rivia2

Реданія Herb RedaniaСодден Hrb unof SoddenТемерія Herb TemeriaЛіга з Генґфорсу Herb Liga z Hengfors2Цідаріс Hrb unof CidarisЦінтра Herb Cintra2 (*)

Князівства і області
Анґрен Hrb unof Angren (**) • Бремервоорд Hrb unof BremervoordБрокілон Hrb unof BrokilonВельгад Hrb unof VelhadВерхній Содден Hrb unof SoddenGrnҐелібольГолопілля Hrb unof Holopole
Дол Блатанна Hrb unof Dol Blathanna (*) • Занґвебар ZangwebarЗаріччя Hrb unof Zar (*) • Кайнгорн Herb Liga z Hengfors2Крейден Hrb unof CreydenМаллеора Hrb unof Malleore

Магакам Herb MahakamНарок Herb NarokНижній Содден Hrb unof SoddenDlnНовіград Hrb unof NovigradСкелліге Hrb unof SkelligeСтоки (*) • Тальгар Herb TalgarТусан Hrb unof Toussaint
Елландер Hrb unof EllanderЕмблонія Герб эмблонииЯмурлак COA Jamurlak

Примітки

  • (*) — під протекторатом Нільфгарду після Цінтрійського миру
  • (**) — Анґрен розробниками ігор помилково винесений на лівий берег Яруги, хоча за описами він розміщений під Магакамом і перебуває під протекторатом Темерії, себто, на правому березі Яруги