FANDOM

Койон з Повіссу (пол. Coën z Povissu) — другорядний персонаж книги Анджея Сапковського «Кров ельфів». Напевно, єдиний із знайомих Ґеральту відьмаків, які навчалися не в Каер Морені, а в іншій школі відьмаків (імовірно в Школі Кота).

Опис Редагувати

ЗовнішністьРедагувати

Незважаючи на всім відомий імунітет відьмаків, свого часу переніс віспу, яка залишила ледь помітний слід на його обличчі. Відомо, що будучи ще на початку відьмачого шляху, під час випробування травами, мутація очей проходила для нього вельми клопітно.

ХарактерРедагувати

Молодий. За характером доброзичливий. Не цурається роботи найманця. Зрідка носить коротку бороду.

БіографіяРедагувати

Зиму з тисяча двісті шістьдесят четвертого на тисяча двісті шістьдесят п'ятий провів в Каер Морені, познайомившись з відьмаками із цеху Вовка і прибувшою туди Ціріллою.

Незабаром стає її вчителем фехтування і акробатики.

Койон загинув в битві під Бренною від удару двозубою гізармою в серце, борючись в складі легкої волонтерської кавалерії. Як і у випадку з Геральтом, його смерть є одним із прогнозів Цірі [1].

Гра «Відьмак» Редагувати

На момент гри помер, але його срібний відьмачий меч через деякий час потрапляє в руки Геральта.

Виноски Редагувати

  1. Цірі бачила уві сні, що Койон загине від двох зубів, а Ґеральт від трьох; як виявилося, три зуба — це трійчасті вила, що їх шпурнули в Геральта під час погрому нелюдів.