FANDOM

Пустеля Корат також відома як «Пательня»[1] (пол. Korath) — великий пустельний регіон, що починається на схід від гір Тір-Тохайр, та займає площу між Імперією Нільфгарду, Зерріканією і Гакландом.

Опис Редагувати

  • За старих часів в пустелі текла річка Сухак, але вона висохла. Є повір'я, що звідси з'явилися чорні сейдхе — ельфські предки сучасних жителів Імперії Нільфгарду.
  • Тут вона вперше зустріла єдинорога на ім'я Іуарраквакс, вилікувала його, внаслідок чого отримала вірного друга і супутника в подальших пригодах.

У книгах Сапковського Редагувати

З усіх сторін її оточувала кам'яниста, червоно-сіра, посічена вибоїнами і терасами рівнина, подекуди вздиблена купками каменів, величезними валунами, що стирчать з піску скелями дивної форми. Високо над рівниною в жовтому небі висіло величезне розпечене сонце, що перекручувало все видиме сліпучим вогнем і тремтінням повітря.

Час погорди, ст. 230

Пройшов час. Місцевість не змінилася. Навколо, як і раніше було лише каміння, різні камені: червоно-сірі, гострі, що випорскували з-під ніг, і потребували неабиякої обережності. Рідкісні кущики, сухі і колючі, простягали до неї з ущелин покручені гілки. У першого-ліпшого куща Цірі затрималася, сподіваючись знайти хоч листя або молоді пагони, які можна буде висмоктати та зжувати. Але біля куща були тільки колючки. Він не годився навіть на те, щоб зробити з нього палицю. Другий і третій кущі були точно такими ж, на наступні вона вже не звертала уваги, не затримуючись, проходила повз.

Час погорди, ст. 277

Справа в тому, що, як мені вдалося встановити, він визначив місце знаходження розшукуваної особи з точністю близько ста верст. А центр цієї території опинився в пустелі, в дикому безлюдді десь за масивом Тір-Тохайр, за витоками Вельди. Посланий туди Стефан Скеллен знайшов одних лише скорпіонів та стерв'ятників.

Гра «Відьмак: Бойова Арена»Редагувати

Пустеля Корат також присутня у вигляді однієї з мап у МОВА грі «Відьмак: Бойова Арена». Також, саме для цієї гри було розроблено офіційний герб регіону пустелі Корат.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Пательня (картка)

Корат присутній на арті золотої легендарної нейтральної картки «Посуха» у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, завдяки якій розігрує ефект посухи на всіх рядах з ворожої сторони поля.

Опис картки:

Vicovaro scholars have determined that, in the absence of imperial aid, drought-stricken provinces lose half their population, two-thirds of their livestock and all their will to rebel.

Примітки Редагувати

  1. «Пательня», чи «Сковорідка» — в інших перекладах літературного циклу українською мовою.

ВідеоРедагувати

Korath The Witcher Saga Inspired Environment

ГалереяРедагувати