FANDOM

КоролеваПолів01
Королева Полів (пол. Panna Polna) — богиня, безсмертний дух природи, відома багатьом народам, але особливо шанована ельфами.

ХарактеристикаРедагувати

  • На Старшій Мові зветься «Dana Meabdh» або «Одвічна», на мові ґномів «Bloëmenmagde» або «Lyfia».
  • Незважаючи на свій божественний статус богиня воліє перебувати у людському образі. Вибравши будь-якого посередника, вона його вустами починає давати поради і направляти людей.
  • У збірнику «Останнє бажання» вона зустрічається в образі сільської дівчини Ліллі, не балакучої білявки, дуже худенької дівчини.
  • В справжньому образі спілкується за допомогою телепатії [1].

Витяг з ельфійськой книги
Побачити її можна літньою порою, з днів травня і червиці до днів багать, але найчастіше трапляється в свято Серпа, який древні називали «Ламмас».
З'являється у вигляді Діви Світловолосої, вся в квітах, і все живе прямує за нею і горнеться до неї, все одно, чи то трави, чи то звірина. Тому й ім'я в неї Живія.
Стародавні звуть її «Данамеби» і особливо шанують. Навіть бородані, хоч вони і всередині гір, не серед полів перебувають, поважають її і називають «Bloеmenmagde».
Куди Живія стопу поставить, там земля цвіте і родить, і буйно плодитися звірина всяка, така в неї сила.
Люди всілякі жертви їй приносять з урожаю, в надії неустанній, що ло них, а не в чужі краї Живія навідається. Бо кажуть також, що осяде нарешті Живія серед того люду, котрий вище інших вознесеться, але все це так, порожні словеса. Бо правду мудреці кажуть, що Живія землю лишень любить і те, що на ній живе, однак без різниці, травичка то дрібна, або черв'як самий найтихіший, а люди всякі для неї важать не більше, ніж найменша билинка, бо й вони підуть коли-небудь, а нові після них, й прийдуть інші племена. А Живія вічно є, була і буде завжди, у край часів
― Останнє бажання. Край світу

Дані з книг СапковськогоРедагувати

На галявину вийшла Ліллі. Це вже не була худа сільська дівчина в грубій полотняній сорочці. По траві, що вкриває галявину, йшла – ні, не йшла – пливла до них Королева, сяюча, золотокоса, вогненноока, захоплююча дух Королева Полів, прикрашена гірляндами квітів, колосків, трав. Біля її лівої ноги клигало на неслухняних ніжках оленя, біля правої шурхотів великий їжак.
– Dana Meabdh, – шанобливо вимовив Філавандрель. Потім нахилив голову і опустився на одне коліно...

Виноски Редагувати

  1. Сцена полону Ґеральта і Любистка та «розмови» богині зі старшим ельфом.