FANDOM

Крабопавук (пол. Krabopająk, англ. Arachas) — бестія, яка фігурує в іграх «Відьмак 2» і «Відьмак 3» та згадується в книжках Сапковського.

У книгах СапковськогоРедагувати

Бо на Їзгіті навіть орхідея інколи тільки виглядає як квітка, а у реальності вона є отруйним крабопавуком.
«Хрещення вогнем», ст. 319
Почала вона уважніше дивитися собі під ноги, а перед очима її з’явилися гравюри з книжок, які переглядала вона в Каер Морені. Гігаскорпіон. Скарлетія. Перестрах. Віхт. Ламія. Крабопавук.
«Час погорди», ст. 239

Запис у бестіарії Редагувати

N'arache aen woed endicen [Крабопавука будити — на лихо наражатися].
Прислів’я ельфів
Потужні жувальця, гострі зуби, отруйні залози — ось такий смертоносний арсенал має крабопавук. Оскільки значну частку раціону крабопавука становлять люди та свійські тварини, золото за вбивство цих потвор становить значну частку відьмацьких доходів.
Цей нетутешній вид прийшов із далекого півдня, десятиліттями мігруючи на північ і звикаючи до нового клімату. Найбільше до вподоби цим чудовиськам припали вологі мочарі, де вони й оселилися, засинаючи на зиму під мохом і багном. Незахищений лантух свого черева крабопавук береже, несучи на спині порожнисті пні.
Нерухомого крабопавука важко вирізнити з підліску, і це — неабияка перевага потвори. Спершу він зазвичай плює отрутою, тоді намагається знерухомити жертву тенетами й затягти до грізних щелеп.