FANDOM

Культ Вічного Вогню (пол. Kult Wiecznego Ognia) — головний новіградський культ, поширений у багатьох Північних Королівствах.

Опис

Основою віри є поклоніння Вічному Полум'ю. Уособленням Вічного Полум'я є будь-які прояви вогню. Згідно з віруванням, Вічний Вогонь становить сутність усього живого. В основі культу — чільне чоловіче начало. Це пояснює той факт, що основні жрецькі посади в ієрархії культу займають чоловіки.

Ієрархічна структура культу виглядає наступним чином

На чолі культу вартує ієрарх. За традицією головним храмом Вічного Полум'я і місцезнаходженням ієрарха є місто Новіград, місто-держава в Реданії. Такий стан речей зумовлено тим, що саме Реданія є оплотом культу, оскільки віру у Вічне Полум'я сповідує близько 80 % населення.

На території інших держав на чолі культу стоять намісники — глави культу в даній державі. Глави культу підпорядковуються ієрархові.

Наступну сходинку становлять жерці культу. Як правило, у містах і населених пунктах є один або кілька жерців, в обов'язки яких входять турбота про духовне благополуччя пастви, відправлення служб і обрядів, примноження рядів віруючих.

Далі розташовуються адепти культу. Вони допомагають жерцям, дбають про храми, капища, допомагають віруючим.

Обрядовість

Послідовники культу Вічного Полум'я (віруючі) зобов'язані дотримуватися свят і обрядів, ревно вірити в релігійні догмати, дотримуватися правил, молитися.

Охорона

Озброєною правицею Культу Вічного Полум'я є Орден Білої Троянди. Орден є лицарським бойовим формуванням. Початковим завданням ордену була охорона жерців культу, храмових споруд, захист віруючих. Проте останнім часом орден стрімко втрачає свої позиції, росте невдоволення, головним чином засноване на відсутності «чистоти» й ідейності в лавах лицарів. Можливість придбання титулу лицаря, платний вступ в Орден, що відкриває дорогу «сумнівним» елементам, що відносяться до місії культу без належного завзяття, сильно шкодять репутації як Ордену, так і відповідно репутації культу загалом.

На чолі ордену стоїть Великий Магістр, який підпорядковується безпосередньо ієрархові.

На зміну ордену Білої Троянди прийшов орден Палаючої Троянди, очолюваний Яковом з Альдерсберга.

Молитви

Coa church of the eternal fire by tiltschmaster d9cmt7y-fullview
Eternal Fire bowl

Основна молитва Вічного Вогню

Вічний Вогонь веде нас.
Вічний Вогонь направляє нас.
Вічний Вогонь захищає нас...

Літанія До Св. Григорія

Вічний Вогонь, наповни моє серце мужністю!
Вічний Вогонь, визволи мене від мерзоти!
Вічний Вогонь, спали мене, якщо я недостойний!
В полум'ї ми народжуємося, і в полум'ї вмираємо.
Благословенні горять у Вічному Вогні.
Сталь гартується у вогні.
Метал кується у вогні.
Вічний Вогонь захистить нас від зла
Праведність наша
І наша Жертва буде захистом нам.
Ось вірний шлях: спочатку самоозречення...

Гра «Відьмак»

Запис в Глосарії

Journal Glossary Культ Вічного Вогню

Адепти Вічного Вогню вірять в Незгасиме Полум'я, символ життя та шляху в темряві, провісник прогресу і кращого завтра. Священики Вічного Вогню опікуються паствою, а також доглядають за храмами, де постійно горить вогонь. Бойову силу культу становлять члени Ордена Палаючої Троянди.

Цікавості

Примітки