FANDOM

Кікімори, або Шишимори (пол. Kikimory) — павукоподібні істоти, що живуть колоніями, зазвичай на болотах, з чітко розділеними обов'язками кожної особини.

Опис Редагувати

Зовнішній вигляд кікімори — спірна річ. Адже в оповіданні не сказано прямо, що кікімора схожа на павука, або на щось ще, так що є версія, що кікімора насправді має виглядати так: зростом середньої людини, одноока, луската істота, що живе на болотах і у вологих низинах поблизу річок.

Кікімора іменується також "загризцем".

Шкіра чорна, на шиї є зоб, завдяки якому істота видає страхітливі звуки. Нападає в стрибку, розриває іклами горлянку і тіло жертви. Витягнуті щелепи надмірно сильні і можуть легко зламати шийні хребці противника. Слина і шкірний слиз отруйні, викликають висипку і подразнення.

Особливо небезпечна навесні, так як голодна після зими кікімора підходить близько до сіл.

Вміло ховається на болотах від своїх жертв і нападає лише в останній момент.

Важко повірити, що ці павукоподібні істоти мають так мало прихильників, охочих спостерігати і вивчати їх. Можливо, це відбувається тому, що дослідники і колекціонери комах вкрай рідко повертаються з експедицій в колонії потвор, і, таким чином, ніколи не поширюють своїх висновків і рідкісних знань про цих чудових істот.

У книзі не зустрічається, але досить докладно описується її труп, привезений Геральтом на продаж в оповіданні "Менше зло".

Касти Редагувати

Є три касти цих істот:

Запис в Бестіарії Редагувати

Воістину, важко знайти більш потворну тварюку. Вид цього не то таргана, не то павука викликає у жінок непритомність, а в чоловіків огиду. Від потвор-воїнів несе болотним запахом. У зв'язку з цим я настійно вимагаю прибрати зразок №88 з університетського актового залу. І відразу відповім на ваше запитання: а що потім з ним робити; — скажу - викинути його в гнойову яму.

...

Деякі вчені стверджують, що кікімори ведуть себе як мурахи. Вони поділяються на робітників, які виконують всю роботу, і воїнів, які їх захищають. Життя колонії потвор зосереджене навколо величезної, постійно несучої яйця самки. Ландшафт навколо оселі королеви нагадує пустелю. Єдине, що залишається - це скелети тих нещасних істот, які не встигли забратися звідти вчасно. Навіть птахи на деревах не співають.

...

Кікімори це жива образа богів, самі потворні створіння на світі. Вони огидні в силу своєї схожості з павуками, і навіть самі дрібні з них - робітники - смертельно небезпечні. Так кажуть люди неосвічені, забобонні і дурні. Істина зовсім в іншому! Потвори - робочі рідко з'являються близько поселень людей, і навіть нападають тільки тоді, якщо їм загрожує небезпека. Чи є у світі щось прекрасніше, ніж кікімора, символ наполегливої праці, винахідливості і передбачливості?

Додатково Редагувати

У грі "Відьмак" є книга "Дивовижний світ інсектоїдів", присвячена інсектоїдам, в тому числі і кікіморам.

ГалереяРедагувати

Виноски Редагувати

Монстри серії про Відьмака
В книгах про Відьмака Глас розуму IV: Мантихорвивороткамглякжагницяжрякхимералісовиквампіргульгравейрперевертеньгігаскорпіонстригаупирягакікімораглумець
Глас розуму V Вилохвіст чи Летюга
Край світу
Гра Відьмак 2 Дракон
Гра Відьмак 3 Кокатрикс чи КуроліскКрижаний велетень
Інше МонстриШаблон:Монстри