FANDOM

Запис у бестіарії Редагувати

Відтак принцеса-кікімора скликала своїх слухняних сестер, і як кинулися вони на ворога, що насмілився був королеву їхню кривдити!
«Про принцесу-кікімору та гірських велетів»
Корнелій Бріґґс (ґномська дитяча казочка, уривок)
Науці досі точно не відомо, як кікімори спілкуються між собою. Розтину заважає неабияка отруйність досліджуваної істоти. Науковці встановили, що кікімори не мають жодних помітних вушних раковин. Один дослідник-аматор, граф ді Сальваресс, висунув у своєму трактаті «З лорнетом серед чудовиськ» припущення, що кікімори мають дуже розвинутий нюх і передають інформацію через повітря за допомогою часток, непомітних для людини. Та це — лише гіпотеза, не доведена й не спростована.
Кікімори-воїни захищають гнізда свого виду від нападників. Вони атакують трохи повільніше, ніж кікімори-робітники. Їхня тактика — стрибати на ворога та випльовувати їдку кислоту на далеку відстань. Ця кислота унікальна тим, що вступає в реакцію з відьмацькими еліксирами й підвищує рівень отруєння. Кікімори-воїни вкриті товстим і міцним панциром, який витримує вдари, завдані навіть найгострішим мечем.
Кікіморам-воїнам коряться зграї кікімор-робітників, які б’ються до загину. Кікімори абсолютно не вразливі до Знака Аксій, але їх можна атакувати Знаком Іґні. Завдають їм шкоди також срібний клинок, відповідне мастило та бомби, які шкодять комахоподібним.