FANDOM

Запис у бестіарії Редагувати

Вони заходити до будинку троль. Троль казати: «Геть звідси!». Але вони луп-луп каміння троля. То й троль їх луп!
— Скельний троль, відомий як Луп-Луп
Скельні тролі видаються повільними, грубими, загальмованими... ба навіть дурними. Їх легко злегковажити, та ще легше — розлютити. Коли це стається, найкраще брати ноги в руки та втікати, бо розлючений скельний троль — небезпечний ворог. Це стосувалося й велетенського скельного троля, відомого як Луп-Луп. Він бив, мов таран, тобто потрібно було або ухилятися від ударів, або захищатися Знаком Квен. Тверда шкура робила його невразливим для меча, особливо зі спини, де кам’яна броня найтовстіша. Єдина надія подолати такого ворога — це скористатися з типової тролячої повільності, через яку він був дуже вразливий до Знака Ирден.

Якщо Ґеральт убив троля:

Скеллізькі шахтарі особисто переконалися в тому, наскільки небезпечними можуть бути скельні тролі. Ігноруючи всі попередження, вони почали розробляти багатий на срібло пласт у печері, яку Луп-Луп називав домівкою. Незабаром вони загинули — розчавлені або розшматовані. Можливо, це й був виправданий акт самозахисту троля, але не відьмакам судити. Відьмаки вбивають потвор.

Якщо Ґеральт помилував троля:

Скеллізькі шахтарі особисто переконалися в тому, наскільки небезпечними можуть бути скельні тролі. Ігноруючи всі попередження, вони почали розробляти багатий на срібло пласт у печері, яку Луп-Луп називав домівкою. Незабаром вони загинули — розчавлені або розшматовані. Цього разу вбивства, скоєні тролем, становили виправданий акт самозахисту. Це визнав навіть фаховий мисливець на потвор.