FANDOM

Льовардени (пол. Leuvaarden) — знатний купецький рід в Імперії Нільфгарду, члени купецької гільдії.

Представники Редагувати

У книгах Сапковського Редагувати

Але щоб закріпити перемогу і узаконити, — продовжив Льоварден, розтягуючи склади мало не цілу хвилину, — треба укласти мир. Швидко і будь-якою ціною. Не якесь там перемир'я або тимчасове припинення військових дій, а мир! Творчий компроміс, порозуміння, те, що творить і не вводить господарських блокад, митних обмежень і протекціонізму в торгівлі.
Шилярд і на цей раз кивком підтвердив, що так, він розуміє, про що йде мова.
Ми неспроста підірвали їхнє сільське господарство і промисловість, — продовжував спокійним, тягучим і безбарвним голосом Леуваарден. — Ми зробили це для того, щоб із–за браку власних товарів вони змушені були купувати наші. Але через ворожі і закриті кордони наші купці та наші товари не пройдуть. І що тоді? Я скажу вам, дорогий барон. Виникне криза надвиробництва, оскільки наші мануфактури працюють на повному ходу, розраховуючи на експорт.
Великі втрати понесуть спільні компанії морської торгівлі, в які увійшли Новіград і Ковір. У цих компаніях, дорогий бароне, вашій впливовій сім'ї належить чимала частка. А сім'я, як ви, ймовірно, знаєте, є основний осередок суспільства. Чи знаєте ви це, дорогий бароне?
Знаю. — Шілярд Фітц-Естерлен знизив голос, хоч кімната була абсолютно звуконепроникна і підслухати розмови, що ведуться в ній , було неможливо.
— Розумію. Так, звичайно, розумію. Однак хотілося б мати впевненість в тому, що я виконую наказ імператора... А не якийсь... корпорації... Спільної компанії...
Імператори приходять і йдуть, — процідив Леуваарден, — а корпорації і спільні компанії залишаються. І виживають. Але це трюїзм. Я розумію ваші побоювання, барон. Можете не сумніватися — ви виконуєте наказ, відданий імператором і має на меті благополуччя та інтереси імперії. Відданий, не заперечую, в результаті рад, даних імператору якоїсь корпорацією.
Посланник за спеціальними дорученнями розстебнув комір жупана і сорочки і продемонстрував золотий медальйон із зображенням вписаного в трикутник зірки, охопленої язиками полум'я.
Купці будують плани, що не зовсім співзвучні планам Імператора Нільфгарду. Володарка Озера.

Купецьку гільдію, — почав, морщачи лоб, Емгир вар Емрейс, — ми вже винагородили за неоціненну допомогу. Ми надали купцям досить привілеїв. Набагато більше, ніж вони отримали від попередніх трьох імператорів разом узятих.

Що стосується Беренгара Льовардена, то ми зобов'язані йому за неоціненну допомогу в розкритті змови. Він отримав високу і прибуткову посаду. Однак якщо виявиться його некомпетентність, то незалежно від заслуг він вилетить як з пращі.
Бажано, щоб він це знав.
Емгир вар Емрейс демонструє повне знання ситуації із змовниками у власній імперії. Володарка Озера.

Примітки Редагувати