FANDOM

Запис у бестіарії Редагувати

Гей, гей, хуртовина, зима, лютий сніг! Вітер віє, жене полем тролів льодових!
— Народна пісня, що її співають на півночі Кедвену
Виправи в засніжені гори ніколи не бувають безпечні. Можна послизнутися й упасти в прірву, можна стати жертвою лавини — або ж натрапити на льодових тролів. На відміну від тролів скельних, що живуть на низькогір’ях, ці потворні сусіди вічної мерзлоти бачать у людині лише рухомий кавалок смаковитого м’яса.
Можливо, причиною цього є життя на відлюдних важкодоступних верховинах, де льодові тролі не мали нагоди опанувати Загальну Мову. Згідно з іншою думкою, такими їх зробив суворий високогірний клімат. У цих краях вічної зими вижити так важко, що місця для милосердя чи розуміння просто немає.
Хай там як, а льодові тролі перевершують скельних у жорстокості. Хоча ці горяни застосовують таку саму тактику — кидають тяжкими каменюками й гамселять потужними п’ястуками, — вони витриваліші й сильніші, а отже й загалом грізніші від своїх низинних родичів. Як і в скельних тролів, їхню спину вкриває товстий панцир, захищаючи від ударів іззаду, а значна маса робить цих чудовиськ невразливими до Аарда. Особливо стерегтися їх належить під час хуртовин — адже тоді ці морозолюбні істоти б’ються з подвійною силою.