FANDOM

Лідія ван Бредерворт (пол. Lydia van Bredevoort) — чародійка, асистентка та особиста секретарка Вільгефорца з Роґґевена.

БіографіяРедагувати

Закінчила магічну академію для дівчаток в Аретузі, після чого, була помічена Вільгефорцом з Роґґевена. Допомагала чародію в його таємних дослідах.

Взявши участь за розпорядженням Вільгефорца в дослідженні артефакту, знайденого при розкопках стародавнього некрополя, отримала важкі каліцтва: нижня частина її обличчя була назавжди спотворена, а пошкоджені горло і гортань з працею піддавалася регенерації.

Щоб не шокувати оточуючих, довелося застосувати найсильніший ілюзорний фантом, який насилу пробивали навіть обрані. Через свого каліцтва Лідія могла спілкуватися з іншими тільки телепатично.

Була таємно і безнадійно закохана в Вільгефорца. Але через те, що він був занадто принциповий, а Лідія, в свою чергу, занадто горда, їх роман не відбувся.

Загинула під час Перевороту на Танедді, намагаючись врятувати свого коханого, Вільгефорца.

У книгах СапковськогоРедагувати

— Уся п'ятірка складає Капітул...
— А та дівчина із дивним обличчям, яка йде за Вільгефорцом?
— Це його асистентка, Лідія ван Бредерворт, — холодно промовила Йеннефер. — Особа, яка не значить нічого, але вдивлятися у її обличчя є великою безтактністю.

Час погорди, ст. 110

ЦікавостіРедагувати