FANDOM

Лісники, або Стражі Пущі (пол. Leśniczy) — формація добровольців з Вергену, що займається винищенням нелюдей. Вони вважають, що немає нічого кращого за винищення ельфів, мавок і боровиків[1].

ПредставникиРедагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

Відьмак злився на Любистка й за те, що той зачепив Лісничих. Та й сам був не безневинним — усе ж міг він втрутитися і зупинити барда. Не зробив того, бо терпіти не міг уставлених Стражів Пущі, прозваних Лісничими, — формацію добровольців, яка займалася переслідуванням нелюдів. Він і сам заводився, слухаючи їхні хвастощі про нашпигованих стрілами, зарізаних чи повішених ельфів, боровиків і мавок. Але Любисток, який, мандруючи в товаристві відьмака, набув переконання у власній безкарності, перевершив самого себе. Стражі спершу не реагували на його жартинки, зачіпки та брудні порівняння, що здіймали ураганний сміх селян, які на те дивилися. А от коли Любисток проспівав складений нашвидкоруч свинський та знущальний куплет, що закінчувався словами: «Якщо хочеш буть нічим — будь Лісничим», дійшло до сварки й жорстокості, загальної бійки.

Меч Призначення, ст. 181

Примітки Редагувати

  1. За що їх і люблять в простому народі, і за що їх ненавидять Ґеральт з Любистком.