FANDOM

Мамун (пол. Mamune) — маленька істота, схожа на мавпу з величезними вухами. Кажуть, Мамуни допомагають заблукалим вночі знайти шлях до будинку. Так само говорять, що вони збираються напередодні ночі Саовіни. Мамуни не можуть говорити, тільки вміють стогнати.

Гра «Відьмак» Редагувати

Цих маленьких істот видно по усій сільській місцевості, проте вони не служать ніякій очевидній меті. Вони, як правило, тяжіють до Ґеральта і танцюють навколо нього, але не взаємодіють.

Їх присутність, так само як і кішок та інших невзаємодіючих з гравцем істот, у грі можна вимкнути в налаштуваннях.

Згадування у книжковій серіїРедагувати

Це ж, милостивці, Саовін! Яка тут музика, яке грання? Нема можності! Музика Саовіну — це той вітер за вікнами! То вовкулаки виють і вомпери, мамуни голосять і стогнуть, гулі зубиськами скреготять! Банші квилить і кричить, а хто крик її почує, тому неминуче скора смерть писана. Всілякий дух злий своє укриття покидає, відьми летять на останній їхній перед зимою збір! Саовін — то нічка страхів, дивовиж і оман! У ліс не ходити, бо боровий загризе!

ГалереяРедагувати