FANDOM

Королева Мева з Лирії (пол. Meve) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, головна героїня доповнення «Кровна ворожнеча» до гри «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Вдовуюча королева Лирії і Рівії, пов'язана кровними вузами з династичними лініями Цінтри та Темерії. Мати двох синів, яких, втім, не надто шанує, ніяк не піклуючись про їх долю.

ОписРедагувати

ХарактеристикаРедагувати

ЗдобуткиРедагувати

  • Проте, мудрість не завадила їй поряд з Демавендом, королем Едірна, розв'язати повномасштабну війну з Нільфгардом, яка ледь не закінчилася для неї втратою свого королівства.
  • Будучи полководцем своєї армії, вона, незважаючи на свої досить юні роки, посивіла. До того ж, під час Битви за міст у Яруги королева зіпсувала свою зовнішність кількома вибитими зубами і шрамом на обличчі.
  • За виявлену в цій битві доблесть присвятила Ґеральта в лицарі, назвавши його «Ґеральтом Ривським».

У книгах Сапковського Редагувати

– За безприкладну мужність в бою за справедливу справу, – урочисто проголосив фіолетовий, – за доказ доблесті і честі, вірності короні, я, Мева, волею богів королева Лирії і Рівії, моїм правом і привілеєм присвячую тебе в лицарі. Служи вірно. Стерпи цей удар, і ні одного більше.
― Посвячення Ґеральта

Гра «Відьмак» Редагувати

У Храмовому Кварталі в Визимі, Ґеральт може почути, що Рівією керує мудра і сильна правительниця.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Принц Стенніс говорить Ґеральту, що «Мева проклинає його ім'я кожного разу, коли чує його».

Один з двох синів Меви — принц Ансейс з Лирії і Рівії бере участь у грандіозному лицарському турніру поблизу Боклера.

ЦікавостіРедагувати

  • Будучи ще при живому чоловікові, проводила багато часу в ривському замку, до пори терплячи зради останнього. Зрештою, переживши чоловіка, незважаючи на опір придворного мага, захопила владу.
  • Була присутня на весіллі Емгира.
  • Після смерті королеви Каланте, Мева стала єдиною жінкою — монархом в Північних Королівствах.
  • Після війни з Нільфгардом, вона була однією з учасниць підписання Цінтрійського миру.

ГалереяРедагувати

Примітки Редагувати

  1. У Битві за міст близ Яруги, билася в білих обладунках, за що і отримала прізвисько Біла Королева.