FANDOM

Король Меделл (пол. Medell) — восьмий за рахунком правитель Темерії, син Гуго з Рівії і Б'єнвеню Ла Лув.

Він був чоловіком Санції з Соддену, батьком Фольтеста і Адди, і, відповідно, дідом Адди Білої, їх дочки. Його правління було нічим не примітним, окрім поразки з великим рахунком від Вірфуріла під Хаґґою, також втратою одного зі своїх відомих скарбів — Бурштинової кімнати.

У книгах СапковськогоРедагувати

Наш милостивий Фольтест, коли ще в принцах ходив, при старому Меделлі, показав, на що здатен, а здатен він був на багато.

Останнє бажання, ст. 34

— Яка символіка, — сказав, не обертаючись, щуплий чорнявий чоловік в брунатному жупані зі слідами від зброї і плямами іржі. — Адже саме під Хаґґою неповних сорок років тому Вірфуріл розбив армію Меделла, закріпивши свою владу в долині Понтара і встановивши теперішні кордони між Едірном і Темерією. А сьогодні, будьте ласкаві, Демавенд, син Вірфуріла, запрошує в Хаґґу Фольтеста, сина Меделла, притягнувши туди ж для комплекту Візіміра з Третоґора, Генсельта з Ард-Каррайга і веселу вдовицю Меву з Лирії. Сидять і таємно радяться. Здогадуєшся, про що, Коегорн?

Кров ельфів, ст. 65

Правителі Темерії
Королі Herb Temeria0a Herb Temeria0b

Herb Temeria0c Herb Temeria

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт