FANDOM

Менно Коегорн (пол. Menno Coehoorn) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеогри Гвинт: відьмацька картярська гра.

Один з видатних і найбільш відомих полководців Імперії Нільфгарду, що служили за часів правління Емгира вар Емрейса.

Опис

Характеристика

  • Відмінний полководець і харизматичний лідер, слуга Імператорf і батько солдатам, особисто знайомий з Емгиром вар Емрейсом.

Здобутки

  • Був серед солдатів, що повалила узурпаторів і посадили нинішнього імператора на трон. Будучи довіреною особою імператора був призначений губернатором захопленої під час війни Цінтра.
  • Після битви під Содденом і короткого перемир'я, під час другої війни з Північними Королівства, командував групою армій «Центр» яка, під його проводом, здобула перемогу в декількох великих боях, в тому числі в боях в Доль Ангра і під Альдерсбергом.

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

Після його смерті, Гаварт вар Моегоен отримав титул Фельдмаршала, та зайняв місце Менно.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра»

Менно (Гвинт)

Менно Коегорн присутній в вигляді золотої легендарної картки фракції Імперії Нільфгарду у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра»

Має спеціальну здатність, завдяки якій наносить 4 одиниці шкоди ворожому загону, якщо це шпигун, знищує його.

Опис картки:

Я візьму розвідувальний загін для бригади в будь-який день.

Цікавості

  • Персонаж названий на честь голландського військового інженера Менно ван Когорна, відомого своїми фортифікаційними роботами.

Галерея