FANDOM

Мишовур (пол. Myszowór) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Гвинт: відьмацька картярська гра.

Друїд, друг і радник короля Брана зі Скелліге. Під час п'ятнадцятиріччя принцесси Паветти, описується як кремезний чоловік з бородою у вигляді «волоті».

Участь в літературній Сазі Редагувати

Друїд був запрошений Каланте в Цінтру на банкет на честь п'ятнадцятиріччя її дочки Паветти. Прибувши на місце разом з делегацією, що складалася з нього, Ейста Турсеаха, Краха ан Крайта і Драйга Бон-Ду, він став мимовільним свідком вивільнення природної сили принцеси. Разом з Ґеральтом зупинив принцесу та після пропозиції Каланте став її наставником у магії.

Через шість років після народження Цірілли, Каланте викликає його і наказує вбити відьмака. Але варто було йому вже зібратися і вирушити в дорогу, як королева раптово скасовує свій наказ. Замість цього він приводить Ґеральта на випробування до королеви.

Ще через чотири роки, під час пошуків зниклої принцесси Цірілли, він натикається на Ґеральта, який виходить разом із нею з Брокілону. Розмова знову заходить про дівчинку, призначену відьмаку. Друїд намагається пояснити йому, що від призначення не втекти і дівчинка повинна залишитися з ним. Але марно, Ґеральт, попрощавшись із ним, вирушає геть.

Вперше Ґеральт зустрічає його в порту Каер-Трольде, на похоронах короля Брана. З діалогу з Йеннефер відьмак дізнається, що друїд не дозволяє чарівниці досліджувати сплеск сили в лісі на Ард-Скеллігу. Але після втручання ярла чародійка домагається свого.

Також Йеннефер і Ґеральт проникають в його лабораторію, де їх цікавила маска Уробороса. Завдяки їй чародійка має намір вивчити місце, де стався сплеск магії. Мишовур був проти, так як використання маски призвело б до страшних наслідків. Проте, чародійка не послухалася його слів і активувала маску. Відразу ж почався сильний шторм, ліквідацією якого зайнялися друїди. Незважаючи на те, що стихію вдалося приборкати, Мишовур був дуже не задоволений вчинком героїв.

Друїд може відвідати Каер-Морен, де допоможе захисникам в боротьбі проти Дикого Гону. У замку він здружився з Весеміром, але пізнати один одного краще не вийде, оскільки старий відьмак героїчно загине при обороні.

Повернувшись на Скелліге, Мишовур почав займатися політичними справами. Якщо правителем островів стала дитина Краху, то він відправиться в Каер-Мюр до Лугоса Божевільного, який атакує його і Ґеральта. Мишовур не переймається втручанням, так як повстання Друммонду було лише питанням часу. Якщо королем став Сванріге, то в Каер-Трольде відбудеться прийом делегації з Нільфгарду. Все закінчиться тим, що молодий король накаже вбити посланців і оголосить війну імперії. Мишовур буде здивований тим, що юнак не послухався порад матері.

Запис у Щоденнику Редагувати

Більшість друїдів Скелліге не відповідають поширеному на континенті образу білобородого старця в білому одязі, що б'є поклони перед святим дубом, приручає віверн і дошкуляє місцевого володаря вимогами включити ще якихось тварин в охоронні списки. Не був винятком із загального правила і Мишовур, старий знайомий Ґеральта.
Високий, худий чоловік з бородою, схожою на волоть, був верховним в колі друїдів на Скелліге. Крім того, він виконував обов'язки радника ярла Краха ан Крайта в питаннях магії і справ містичних, а також у всьому тому, що вимагало інших навичок, крім махання кулаками і сокирою. Мишовур був відомий своєю завзятістю і рідкісним для острів'ян прагненням передбачити всі можливі наслідки кожного вчинку. Загалом, бесіда з ним вимагала чималого часу і терпіння.
Не дивно ж, що "поспішні" і "вкрай безвідповідальні" дії Ґеральта і Йеннефер при дослідженні магічною аномалії - в тому числі, крадіжка ввіреного йому безцінного артефакту - дуже обурили Мишовура.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Мишовур (Ґвент)

Мишовур присутній в вигляді золотої епічної картки фракції Скелліге у грі «Гвинт: відьмацька картярстка гра».

Має спеціальну здатність: скидує дві картки з руки на кладовище та бере дві картки з колоди в руку.

Опис картки:

Тільки невігласи применшують значення міфів.

Цікавості Редагувати

  • Мишовур вірив у теорію Стаммельфорда, що діви не в змозі концентруватися і повністю володіти магією.

Примітки Редагувати

  1. В оригінальній, англомовній версії гри «Відьмак 3: Дикий Гін».
  2. Формальний титул, отриманий Мишовуром під час подій третьої Північної Війни.

ГалереяРедагувати