FANDOM

Монстр із Туфо (пол. Monstrum z Tufo, англ. The Monster of Tufo) — бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіарії Редагувати

Буває, що мандрівні лицарі вб’ють гуля. Буває, що хлопи з псами заженуть ведмедя. Та треба чітко розуміти: навіть гуфець панцирної кінноти з хорунжим і з ключицею святого Плеґмунда в реліквіарії не мав би жодного шансу проти підземних істот.
— З повчання новобранцям у боклерській гвардії
Уявіть собі істоту, яка вбиває людей, живиться яйцями кікімор і прокопує під землею тунелі, крізь які проїхала б і церемоніальна карета нільфгардського цісаря, запряжена шістьма кіньми. Додайте до цього, що риє землю чудовисько з такою силою, що будівлі над тунелем трусяться й руйнуються.
Із чимось таким довелося мати справу й Ґеральту. Він спершу й не зрозумів, яка це істота. Напевно знав лише, що треба бути дуже, дуже обережним. Ретельно дослідивши сліди, він збагнув: це — стара самиця шарлея.
Ґеральт вистежив потвору й зійшовся з нею в бою під землею. Сліпе, як і всі шарлеї, це створіння добре відчувало вібрації й звуки. Поки відьмак стояв тихо, він був у безпеці. Один крок, один необережний вдих — і шарлей атакував. Панцир чудовиська був непробивний для відьмацької зброї. Але Ґеральт все одно впорався й поклав край клопотам із цим чудовиськом.