FANDOM

Містле (пол. Mistle) — дівчина з дворянської сім'ї, родом з Маехта, після втечі з захопленого будинку та загибелі батьків потрапила в руки спочатку нільфгардським ловчим, а пізніше — банді мародерів, дивом залишившись живою, була врятована Ассе і стала однією з Пацюків.

Характеристика Редагувати

Коротко стрижене волосся, схильна до епатажу і має лесбійські нахили, що проявилися в статевих стосунках з Ціріллою.

З гуркотом вилетіло вікно разом із рамою і кинутим зовні пнем для рубки полін, все звалилося на стіл, лагодячи спустошення серед мисок і глечиків. Слідом за пнем на стіл стрибнула світловолоса коротко підстрижена дівчина в червоній курточці і високих блискучих чоботях вище колін. Впавши на коліна, вона одразу змахнула мечем. Один з нісарів, самий повільний, не встиг відскочити, впав на спину разом з лавкою, зходячи кров'ю із розсіченого горла. Дівчина спритно стрибнула зі столу, поступившись місцем хлопчині в короткому вишитому напівкожушку, що влітав у вікно.
Перша поява. Час погорди
Містле походила з багатої шляхетської родини з міста Турн у Північному Мехті. Її батько, васал князя Рудігера, вступив до повстанської армії, дав себе розбити і пропав без вісти. Коли населення Турну втікало з міста на звістку про нільфгаарську каральну експедицію, про сумнозвісних Геммерійських Карателів, родина Містле втекла теж, а Містле загубилась в охопленому панікою натовпі.
Вивбирана і ніжна панночка, яку з найменших літ носили у лектику, була не в змозі встигати за втікачами. Через три дні самотніх блукань вона потрапила до рук людоловів, що йшли за Нільфгаардцями. Дівчата молодші сімнадцяти років були в ціні. Якщо були незайманими. Ловці не зачепили Містле, перевіривши, чи вона не займана. Після цієї перевірки Містле проридала всю ніч.
У долині ріки Вельди караван ловців був розгромлений і вибитий у пень бандою нільфгаардських мародерів. Було вбито усіх ловців і невільників чоловічої статі. Пощадили тільки дівчат. Дівчата не знали, чому їх пощадили. Невідомість не тривала довго.
Містле була єдиною, що вижила. З рову, до якого її було кинуто, нагою, вкритою синцями, брудом, болотом і зашкарублою кров’ю, її витяг Ассе, син сільського коваля що переслідував нільфгаардців три дні, ошалілий від прагнення помсти за те, що мародери зробили з його батьком, матір’ю і сестрами, і на що він мусив дивитись сховавшись у коноплях.
* * *

Біля вікна, що дає трохи світла, стояв стіл. На столі, спираючись на кришку ліктями, напівлежала Містле, зовсім гола нижче пояса. На ній не було нічого, крім чорних панчіх. Між нескромно розсунутими ногами копошився худий, довговолосий тип в брудному халаті. Це не міг бути ніхто інший, як тільки метр Альмавера, мистець татуювання, оскільки саме він якраз і був зайнятий тим, що витинав на стегні Містле кольорову картинку.
* * *

Розмову перервала Містле, яка підійшла до них, не намагаючись навіть одягнутися.
Поставила ногу на лавку і, крутячи стегнами, продемонструвала всім і вся твір метра Альмавери: яскраво-червону троянду на зеленій гілочці з двома листочками, вміщену на стегні майже в самому паху.
– Ну як? – запитала вона, вперши руки в боки. Її браслети, що доходять майже до ліктя, яскраво блиснули. – Що скажете?
– ПречудООво! – пирхнув Кейлі, відкидаючи волосся. Хотспорн зауважив, що Щур носить сережки у вухах. Було ясно, що такі ж сережки незабаром будуть – як і засіяна сріблом шкіра – модними у золотої молоді як в Турні, так і в усьому Гесо.
Вежа Ластівки. По цим татуюванням тіла щурів пізніше розпізнають; оскільки Бонарт на доказ виконання замовлення повідпилював у трупів голови.
Вона, як зазвичай, була обвішана коштовностями, навіть в крильці носа красувалася обручка з діамантом. Вона носила не шкіру, а вишневого кольору жупанчик з парчевим малюнком, вже досить відомий, щоб вважатися останнім писком моди у золотої молоді з Турна. Як, втім, і шовкова хустинка, якою пов'язував голову Гіселер. Хотспорну вже доводилося чути про дівчат, які стриглися «під Містле».
Вежа Ластівки. Законодавці моди.

Інші члени банди «Щурі» Редагувати

Примітки Редагувати