FANDOM

На смертнім одрі (англ. On Death's Bed) – побічне завдання у грі «Відьмак 3: Дикий Гін», що видається травницею Томірою в Білому Саду. Вам необхідно вирішити, чи давати відьмацький еліксир Ластівка Олені, молодій селянці, яка вмирає через поранення, заподіяні грифоном.

Проходження Редагувати

Замітка: початок і подальше проходження квесту можливі лише в тому випадку, якщо Ґеральт вирішив дати Ластівку помираючій Олені. Він може відмовитися, і тоді квест не почнеться.

При проходженні гри на двох останніх рівнях складності у вас ще з початку вже має бути еліксир Ластівка. Якщо ви ще не використали його, то можете віддати Олені. Якщо ж у вас його нема чи ви випили його під час бою, то вам доведеться зварити еліксир у вкладці "Алхімія". Для цього потрібні наступні інгредієнти:

Збирання інгридієнтів Редагувати

Краснолюдський спирт можна придбати у власниці корчми Білого Саду або, якщо ви не хочете витрачати гроші, самостійно виготовити у вкладці "Алхімія". Також його іноді можна знайти у мішку, що лежить у західному кутку саду травниці.

Мозок утопця необхідно, очевидно, зібрати з убитого вами утопця. Вони у великих кількостях снують на узбережжі річки по всьому Білому Саду, особливо біля нільфгардської залоги або пограбованого села.

Ластівчина трава росте на багатьох полях, що оточують Білий Сад, особливо між центром селища та хатою травниці.

Принести еліксир травниці Редагувати

Тільки-но у вас буде достатньо інгридієнтів, зваріть еліксир у вкладці "Алхімія". З еліксиром у інвентарі поговоріть із Томірою та оберіть фразу "Маю еліксир для Олени.", і квест буде завершено. Не забудьте прочитати книгу, яку Томіра дасть вам у винагороду – вона відкриє деякі статті в бестіарії та формули для відварів.

Запис у журналі Редагувати

Одного разу Ґеральту довелося зробити майже неможливий вибір – вибір між більшим і меншим злом. Під час підготовки до полювання на грифона він зустрів одну з жертв грифона – просту селянську жінку на ім'я Олена. Вона бігла на зустріч зі своїм коханим, коли її атакував грифон. Бестія її смертельно поранила. Відьмацький еліксир міг врятувати її... або змусити загинути в агонії.
Якщо Ґеральт вирішує допомогти дівчині:
Відьмак вирішив допомогти Олені. Ґеральт покинув Білий Сад, перш ніж міг побачити результати того ризикуючого лікування, яке він застосував. Незабаром після цього під час візиту нільфгардської залоги у Велені він дізнався, що дівчина вижила. Нільфгардський піхотинець, з яким вона мала зустрітися того злощасного вечора, приніс її у село неподалік. На жаль, все це не означало щасливого кінця. Незважаючи на те, що рани на тілі Олени загоїлися, токсини у відьмацькому відварі завдали удару її розуму. Це був не перший випадок того, що лікування виявилося гіршим за хворобу.
Якщо Ґеральт не допомагає:
Кажуть, що відьмаки позбавлені людських почуттів. Що в них немає емоцій, вони не вагаються і не сумніваються. Можливо, ці слова справедливі про когось на кшталт Ламберта. Але Ґеральт, безсумнівно, був іншим. Він старанно обдумав, що зробити з Оленою, обравши те, що, на його погляд, було меншим злом, і дав дівчині спокійно померти уві сні, навіяному травами Томіри.