FANDOM

Некер (пол. nekker, англ. nekker) — бестія, яка фігурує в іграх «Відьмак 2» та «Відьмак 3».

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

Запис у бестіарії

Стережіться, добродії, бо під цим мостом сидять некери. Якщо всі ви пройдете купою, не спиняючись, боятися нема чого. Але якщо у воза вісь зламається, і ви там застрягнете... Тоді заплющуйте очі й моліться Мелітеле.
— Курт Гаммербах, міський вартовий із Венґерберґа
Самотній некер не становить жодної небезпеки. П’ятеро — становлять. Десятеро здатні вбити навіть досвідченого ловця потвор. Найбільше клопоту від великих сильних особин, так званих воїнів, а також від рідкого різновиду некерів — так званих стухачів.
Некери й стухачі живуть у темних лісистих вологих долинах колоніями від кільканадцяти до кількох десятків. Вони риють глибокі нори й сполучають їх мережею вузьких тунелів. Завдяки цьому вони швидко можуть пересуватися під землею.
Некери завжди нападають зненацька й групами. Вони намагаються якнайшвидше оточити жертву, відрізавши всі шляхи до відступу. На щастя, атакують вони зазвичай неорганізовано, бо вони аж ніяк не хоробрі, тому перед ударом їм часто доводиться долати власний страх. Б’ючись із ними, можна скористатися цим моментом нерішучості та повбивати найсміливіших, а тоді розправитися з рештою.

Відомі некери