FANDOM

Опінікус[1] (пол. Opinikus, англ. Opinicus) — унікальна бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіарії

Так, на майбутнє... Викликайте відьмака до того, як кров проллється.
Ґеральт із Рівії
Різного роду забіяки — найманці, мандрівні лицарі чи амбітні охоронці закону — часом прагнуть замістити відьмаків у справі знищування потвор. Зазвичай закінчується це різаниною, яка, замість розв’язати проблему, тільки її погіршує — бестія виходить із бою неушкоджена, зате розлючена, прагнучи помсти. Саме так і сталося під Оксенфуртом, де загніздився сильний самець архігрифона.
Відьмакові знову довелося переробляти справу після дилетантів. Він знав, що не варто користуватися Знаком Іґні або запалювальними бомбами, бо ж це чудовисько невразливе до вогню. Крім того, мусив стерегтися кислоти, яка проїдає навіть найтовщу броню, і гострих, наче кинджали, пазурів.
Після тривалого бою відьмак зарубав архігрифона. В поблизькому Оксенфурті, запевне, знайшлося б кілька вчених, які закинули б Ґеральту, що так він доклав руку до знищення виду, який вимирає, і порушив баланс місцевої екосистеми. Та відьмак навряд чи втратив би від цього сон.

Примітки

  1. Opinicusгеральдична істота. У літературі, написаній і перекладеній українською, згадка про неї є, зокрема, у творі «Обитель героїв» Г. Л. Олді: «Опінікус (герб дому Малабрюйерів) — грифон-мутант, в якому лев’яча частина взяла гору над пташиною».