FANDOM

Пательня як нова (англ. A Frying Pan, Spick and Span) — побічний квест у відеогрі Відьмак 3: Дикий Гін.

Квест починається розмовою зі старою жінкою, що бубонить собі під ніс біля покинутої хатини на березі річки біля селища Білий Сад.

Вона в деталях ознайомить відьмака з тим, як її сковорідку позичив, але так і не повернув якийсь дивак, що минулої ночі ночував у хаті.

Якоїсь миті туди зайшов ще один чоловік, і бабуся не бачила, як він виходить, тож боїться, що він може бути мертвий. Тому вона просить Ґеральта, аби той повернув їй дорогоцінну пательню.

Проходження

Розламайте замкнені двері знаком Аард та обшукайте декілька контейнерів, що стоять у першій кімнаті.

У другій кімнаті ви знайдете труп, що недвозначно натякає на джерело сморіду, який відчула бабуся. Аби завершити квест, вам необхідно тільки знайти сковорідку, що стоїть у третій кімнаті, та віддати її старенькій, але якщо кортить дізнатися більше про те, що ж тут насправді сталося, то всього є 4 підказки:

  • Тріснутий срібний монокль
  • Труп із перерізаним горлом, судячи по шрамах, старий солдат
  • Пательня, відчищена до блиску від сажі
  • Згорілі папери у пічці, деякі ще можна прочитати

Закінчивши своє маленьке розслідування, виходьте на вулицю та повертайте пательну своїй щасливій хазяйці, тим самим завершуючи квест.

Запис у журналі

Багато хто думає, що життя відьмака складається із самих тільки пригод, що воно наповнене нескінченним потоком контрактів на мантікор, брукс та інших екзотичних істот. Насправді ж, Ґеральту частіше доводилося займатися більш банальними речами, про які барди бояться згадувати, бо їм бракує вміння створити щось величне зі звичайного. До прикладу, одного разу в Білому Саді його найняли, аби він повернув жінці... пательню.
Загадковий пан позичив у маленької бабусі пательну й не повернув її. Розслідуючи цей жахливий і недоброзичливий вчинок, Ґеральт з'ясував, що пан узяв на душу інший, більш серйозний гріх... наприклад, вбивство. Наполовину спалені нотатки, які Ґеральт знайшов у покинутій ним хатинці, свідчили, що чоловік цікавився пересуванням нільфгардських сил та конфіденційними військовими секретами – іншими словами, цей чоловік був шпигуном.
Ґеральт знайшов пательну та повернув її старенькій. Бабусю охопила радість та величезна вдячність – їй не тільки повернули її дорогоцінне кухонне начиння. Хтось ще й відчистив його для неї до блиску!

Цікавості

Галерея