Відьмакопедія
Advertisement

Пательня як нова (англ. A Frying Pan, Spick and Span) — побічне завдання у відеогрі Відьмак 3: Дикий Гін.

Завдання починається розмовою зі старою жінкою, що бубонить собі під ніс біля покинутої хатини на березі річки біля селища Білий Сад.

Вона в деталях ознайомить відьмака з тим, як її сковорідку позичив, але так і не повернув якийсь дивак, що минулої ночі ночував у хаті.

Якоїсь миті туди зайшов ще один чоловік, і бабуся не бачила, як він виходить, тож боїться, що він може бути мертвий. Тому вона просить Ґеральта, аби той повернув їй дорогоцінну пательню.

Проходження

Розламайте замкнені двері знаком Аард та обшукайте декілька контейнерів, що стоять у першій кімнаті.

У другій кімнаті ви знайдете труп, що недвозначно натякає на джерело смороду, який відчула бабуся. Щоб завершити завдання, вам необхідно тільки знайти сковорідку, що стоїть у третій кімнаті, та віддати її старенькій, але якщо кортить дізнатися більше про те, що ж тут насправді сталося, то всього є 4 підказки:

  • Тріснутий срібний монокль
  • Труп із перерізаним горлом, судячи по шрамах, старий солдат
  • Пательня, відчищена до блиску від сажі
  • Згорілі папери у пічці, деякі ще можна прочитати

Закінчивши своє маленьке розслідування, виходьте на вулицю та повертайте пательню своїй щасливій хазяйці, тим самим завершуючи завдання.

Запис у журналі

Багато хто уявляє, що життя відьмаків це суцільна пригода, яка складається з нескінченних замовлень на мантикор, василісків, брукс та іншої дивовини. Правду кажучи, Ґеральт часто бере на себе куди більш прозаїчні завдання, за які барди не згадують у піснях. Так трапилося і у Білому Саду, коли Ґеральта винайняли щоб повернути старій жінці... пательню.
З’ясувалося, що таємничій чоловік, що не повернув старенькій позичену пательню, мав на своєму сумлінні значно вагоміші гріхі… такі, як вбивство. По спаленим записам, що знайшов Ґеральт у занедбаній хаті, ставало очевидно, що таємничий чоловік цікавився переміщенням військ та військовими таємницями імперії. Іншими словами, відьмак натрапив на слід шпигуна.
Ґеральт відшукав пательню та повернув її старенькій її пательню. Радість та вдячність переповнювали стареньку – вона не лише повернула свій цінний кухонний інвентар, пательню почистили – вона блищала, наче нова!

Мети

  • Вломіться до замкнутої хати.
  • Огляньте хату та знайдіть пательню, за допомогою ваших відьмацьких чуттів.
  • Огляньте хату та визначте, що тут трапилось, за допомогою ваших відьмацьких чуттів.
  • Поверніть пательню старенькій.

Цікавості

Галерея

Advertisement