Відьмакопедія

Перша Північна Війна чи Перша війна з Нільфгардом [1] — перша спроба імперії Нільфгард підпорядкувати собі Північні королівства.

Анонс

Починаючи з 1239, Нільфгардська імперія без оголошення війни розпочала вторгнення у Еббінг, Маехт, Метінну і Назаїр.

У 1263-му році Нільфгаард атакував Цінтру, Аттре, Содден, Ангрен і Заріччя.

Хід війни

  • В кінці літа 1263-го року кілька груп військ Нільфгарду перебралися через гори Амелл, Теодуль, Марнадальські щаблі і Тусан.
  • Восени нільфгардці оточили армію Цінтри в долині Марнадаль.
  • В ході бою оточені цинтрійці втратили половину військ, загинув король, поранена Каланте.
  • Ніхто з правителів північних королівств не посилає підкріплення в Цінтру. Майже без облоги була взята Цінтра.
  • В ході взяття міста загинула Каланте, Цірілла втекла з міста за допомогою Кагіра, а місто зруйнували майже до щенту.
  • Тільки тепер Реданія, Темерія, Едірн, Кедвен об'єднують сили.
  • Створено Союз Чотирьох Королівств під проводом Визиміра ll.
  • На початку листопада армії союзників і Нільфгарду б'ються на Содденському пагорбі.
  • Імперські сили розбиті, але вторгнення не зупиняється.
  • В кінці листопада нільфгардці розбивають війська Соддена, Ангрена і Заріччя; починається паніка та масова втеча.

Супутні події

  • Ще до настання холодів Ґеральт знаходить Цірі в одному з содденских селищ і веде її в Каер Морен.
  • В лісах Північних королівств з'являються загони Скойа'таелей. Вже через півроку це призводить до загострення соціальних відносин людей і нелюдів.
  • Взимку інтервенція зупиняється: Нільфгард завоював Цінтру, Аттре, половину Соддена, Заріччя і Ангрен — всі землі на південь Яруги, які в наступному році вже обживаються першими нільфгардськими поселенцями.

Примітки

  1. В термінології Нордлінгів.