FANDOM

Пост нільфгардської залоги (англ. Nilfgaardian Garrison) — локація у грі «Відьмак 3: Дикий Гін».

Колись це укріплення використовувалося темерською армією для оборони річки Ісмени та дороги, що веде з Білого Саду до Визіми. Але нільфгардці відбили його у битві за Білий Сад, що відбулася на схід від Мосту Реготухи. Тепер залога слугує в якості аванпосту командуючого офіцера, капітана Петера Саара Ґвинлева. Всього тут перебуває близько 40 людей, включаючи медиків.

Достеменно невідомо, чому замок було зруйновано, але є два припущення. Це сталося або через занедбалість та корозію, або через війну. Хоча, останнє видається малоймовірним, оскільки замок оточують болота, на яких інженерам важко спорудити облогове знаряддя.

Опис на мапі

Переправа в Білому Саду є важливим стратегічним об'єктом і охороняється нільфгардськими військами.

Важливі персонажі

Пов'язані квести

Цікавості

  • Навпроти воріт до внутрішнього двору є сходи, які ведуть до зруйнованого мосту, частини якого ще стоять. Перестрибніть через розлом і знайдіть зліва сундук, у якому лежать обладунки та монети. На жаль, далі ви стрибнути не зможете, оскільки провалля там завелике, навіть для відьмака.

Галерея