FANDOM

Привид (пол. upiór, англ. wraith) — бестія, яка фігурує в іграх «Відьмак», «Відьмак 2» та «Відьмак 3».

Запис у бестіаріїРедагувати

Перед смертю залагодь усі свої справи. Попрощайся з родиною. Напиши заповіт. Попроси пробачення в тих, перед ким завинив. Інакше тут і зостанешся.
Пауле Вікар, знахар. Порада вмирущому
Духівництво й науковці не втомлюються сперечатися, чи справді душа після смерті йде до іншого світу, де на неї чекає вічна мука або ж вічна втіха. На чому вони погоджуються, то це на тому, що стається з душами, котрі з певних причин залишаються в нашому світі після смерті тіла: з них стають привиди. Як послухати їхнє скорботне виття, то їм не позаздриш.
Привиди зазвичай трапляються вночі там, де поховано їхні тіла, — на цвинтарях, у катакомбах тощо. З’являються вони й біля місць, що за життя багато для них важили: покинутих будинків, старих замків або забутих мостів.
Привиди страждають від безкінечного неописанного болю. Сповнені люті й почуття кривди, вони й заздрять живим, і ненавидять їх. Як й інші примари, вони не зовсім матеріальні, тобто підпалити їх, отруїти чи пустити їм кров не вийде.
Привиди можуть дематеріалізуватися, і тоді їх дуже важко поранити. Однак їх можна втримувати в матеріальному стані за допомогою Знака Ирден або бомби «Місячний пил». Битися з ними слід срібним мечем, бажано змастивши його протипримарним мастилом. Слід пам’ятати: особливу небезпеку привиди становлять безмісячними ночами.