FANDOM

Tw3 journal Daphne's Wraith

Привид Дафни[1] (пол. Upiór Dafne, англ. Daphne's Wraith) — унікальна бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіарії Редагувати

Перебуваючи в Туссені, Ґеральт зіткнувся з незвичайним випадком гінодендроморфії — перетворення жінки на дерево. Надрізане дерево кривавило, а коли вітер ворушив його листя, можна було почути притлумлене схлипування. Ґеральт дослідив справу та зрозумів, що причиною перетворення були чари (чи то прокляття), а пов’язано це було з одним невеселим епізодом із минулого Дафни (так звали жінку). Вона перетворилася на дерево внаслідок великого смутку за своїм лицарем, який поїхав до відьми з Рисячої скелі й ніколи вже не повернувся.

Варіант 1:

Наш герой відвідав відьму та примусив її звільнити жінку з дерева. Але закінчилося це кепсько. Дух Дафни, не витримавши потрясіння, збожеволів і вселився в першу ж істоту, що трапилася на його шляху: у пса, який належав лісорубові Якобу. Одержима тварина негайно ж убила свого господаря. Ґеральт поклав цьому край і пішов далі з тяжким серцем, бо шкода було йому й Дафни, і пса, і Якоба.

Варіант 2:

Наш герой вирішив власноруч повернути Дафні людську подобу, але закінчилося це кепсько. Не витримавши потрясіння від визволення з деревної в’язниці, Дафна стала шаленим і неймовірно небезпечним привидом. Ґеральту довелося відправити її в засвіти. Він із тяжким серцем знищив примару, знаючи, що лише так вона нарешті знайде спокій.

ПриміткиРедагувати

  1. Сюжет перетворення німфи Дафни на дерево походить із давньогрецької міфології.