FANDOM

Іконка село

Вогнисті Ревнощі, раніше відоме під назвою «Бірка» (пол. Zazdrość) — багате селище в Ґесо, що було спалене ельфом із близької рільничої колонії, через кохання до сільської мірошнички.

В цьому селищі від рук найманого вбивці Лео Бонгарта загинула вся ганза Щурів, за винятком Фальки.

Відомі жителі селищаРедагувати

Відомі сільські будівліРедагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

Бірка була колись селищем багатим, красивим і лежала у надзвичайно мальовничих місцях — жовті стріхи її й червоні дахи щільно заповнювали долинку із крутими лісистими схилами, що змінювали колір залежно від пори року. Естетичне око і вразливе серце втішалися видами Бірки особливо восени.
Було так до того часу, коли селище змінило назву. А сталося так.
Молодий рільник, ельф із близбкої рільничої колонії закохався до смерті у мірошничку з Бірки. Мірошничка-фіглярочка висміювала залицяння ельфа й далі інтенсивно милувалася із сусідаи, знайомими, навіть родичами. Ті почали й собі підсміюватися з ельфа і з його сліпого, наче кріт, кохання. Ельф — досить нетипово як для ельфа — вибухнув гнівом та помсто, вибухнув страшенно. Якоїсь ночі за сприятливого сильного вітру підклав вогонь і пустив усю Бірку з димом.
Зруйновані погорільці підупали духом. Одні помандрували в світ, інші опуситилися у неробство і пиятцтво. Гроші, зібрані на відбудову, регулярно розтрачували та пропивали, а селище тепер являло собою образ бідування і розпачу: було збираниною паскудних, абияк склепаних хаток під голим, начерно осмаленим схилом котловини. До пожежі Бірка мала форму овалу з центральним риночко, а тепер із небагатьох порядно відбудованих будинків, комори й винокурні сформовано було щось у вигляді довгої вулички, яку замикав фронтон поставленого спільним зусиллям заїзду «Під головою химери», яким управляла вдова Гульой.
І вже сім років, як ніхто не вживав назву Бірка. Говорилося: Вогнисті Ревощі, а частіше й просто Ревнощі.

Вежа Ластівки, ст. 70-71