FANDOM

"За нашим отаманом — хоч на самого диявола! "
—«Дикуни»

Реданська вільна компанія, також відома як «дикуни»[1] (англ. Redanian Free Company) — елітний бойовий підрозділ із досвідчених солдатів з аристократичних сімей, що фінансується Реданією для підтримки регулярних сил Реданського війська протягом Третьої північної війни.

Вони люті воїни, фанатично віддані своєму лідерові, проте їм не вистачає дисципліни регулярної армії. Як сказав сам Ольґерд, у глибині душі вони просто гуляки й головорізи, добрі лише в цих речах.

Представники Редагувати

Очільники

Інші члени

Цікавості Редагувати

  • «Дикуни» мають багато спільного з козацькими загонами, що існували на теренах українського «Дикого поля» в районі середніх течій Дніпра та Дону.
  • Дуже ймовірно, що справжнім прототипом Реданської вільної компанії стали так звані Лісовчики, які були жовнірською громадою, що вступала на найману військову службу, за умови збереження права керуватися власними звичаями, підпорядкування винятково власному, обраному громадою провідникові, із власними військовими посадовими особами.
  • «Вільна компанія» (дослівний переклад італійського слова compagnia або польського kompania, точніше було б «товариство», «загін» тощо) — традиційна назва загонів найманців (кондотьєрів) у середньовічній Європі. Приклад: «Білий загін».

Галерея Редагувати

ПриміткиРедагувати

  1. Своєю назвою вони завдячують геральдичній тварині — дику (вепру, дикому кабану), зображеному на родовому гербі фон Евереців.