FANDOM

Icon Fortress

Розрог (пол. Rozrog) — верденська фортеця, контролююча гирло Яруги. Межує з Цінтрою. Після прийняття Цінтрійського миру, фортеця відходить до Імперії Нільфгарду.

У книгах СапковськогоРедагувати

Командири, які оцінили роль флангових маневрів, далеких руйнівних ударів на обраних напрямках, які вживають при облозі укріплень новочасну техніку замість непевної магії. Не можна їх недооцінювати. Вони прагнуть перейти Яругу і довести, що чогось навчились на помилках старих маршалів.
— Якщо чогось навчились — стенув плечима Хенсельт — то не перетнуть Яруги. Устя ріки на кордоні Цінтри і Вердену далі контролює Ервілл і його три фортеці: Настрог, Розрог і Бодрог. Тих твердинь неможливо здолати з маршу, жодна сучасна техніка тут не допоможе. Наш фланг оберігає також флот Етгайна з Цідаріса, дякуючи чому ми пануємо над узбережжям. Також дякуємо піратам зі Скелліге. Ярл Крах ан Крайт, як пам’ятатєте, не підписав з Нільфгардом перемир’я, регулярно їх кусає, нападає і палить приморські поселення і форти у Провінціях. Нільфгардці дали йому прізвисько Tirth ys Muire, Морський Кабан. Ним дітей лякають!
— Переляк нільфгардських дітей – криво усміхнувся Визимір – не принесе нам безпеки.
Спогади перед Другою Північною Війною. Кров ельфів