FANDOM

Сабріна Ґлевіссіг (пол. Sabrina Glevissig) — героїня літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак та Відьмак 2: Вбивці Королів.

Чародійка, колишня радниця короля Кедвену Генсельта, член Ложі Чародійок.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Сабріна Ґлевіссіг з'являється тільки у вигляді духу. У битві з силами Едірну вона і кілька інших чарівниць Ложі викликали метеоритний дощ заклинанням Вогонь Мелгар.

Під виглядом спроби подарувати перемогу Генсельту, вона не дала йому взяти Нижню Мархію і звернула і його війська і едірнські війська Демавенда до втечі.

За це могутня чародійка була спалена на багатті, але перед цим прокляла Генсельтаа.

Запис у журналіРедагувати

Чародійка Сабріна Ґлевіссіг була родом із Ард Каррайга, столиці Кедвену. Довгий час вона служила радницею при дворі короля Генсельта. Читач, однак, не повинен дозволити ввести себе в оману зтім визначенням. Ця справжня дочка кедвенской пущі славилася своєю рішучістю і темпераментом. Чутки про те, що вона могла перервати промову короля, вдаривши кулаком по столу і звелівши йому замовкнути, чи не були позбавлені підстав. Більш того, король дійсно замовкав і слухав.
Хижий характер Сабріни Ґлевіссіг доповнювала настільки ж хижа краса, підкреслена згідно підібраним вбранням. Якщо додати до цього силу, якою володіла чародійка, кожному стане ясно, чому вона мала настільки міцні позиції не тільки в Каедвене, а й за його межами. Однак ці позиції не вберегли її від королівського гніву. Варто було чарівниці допустити занадто серйозну помилку, як вона зараз же попала на багаття, де і закінчила своє життя.

Пов'язані квестиРедагувати

ВідеоРедагувати

Sabrina and Draug (The Witcher 2) Full HD

ГалереяРедагувати

Відьмак Редагувати

Відьмак 2 Редагувати

Відьмак 3 Редагувати