FANDOM

Сарасті (пол. Sarasti, англ. Sarasti) — унікальна бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіаріїРедагувати

Відкопали ми якусь комору, а там спало чудовисько. Завалили ми тоді опори, щоб стеля впала, але, мабуть, потвору вона не поховала...
Битомір із Велену
Грабіжники ельфійських могил або швидко багатіють, або гинуть у процесі. Дійсно, занедбані храми й палаци Ен Сейдхе містять безцінні скарби, але там чигає й безліч страшних потвор. Так сталося й у Манівцях, де кілька селян, не підозрюючи про небезпеку, розбудили дуже грізний екземпляр екімми.
Відьмак знав, що таку почвару вбити не легко. Ці вампіри швидко регенеруються, удари їхні спричиняють сильну кровотечу, а ще вони здатні розчинятися в повітрі. Та знав відьмак і те, що йому це під силу. Треба було лише користуватися Ирденом, захищатися Квеном і завдавати сильних ударів. І, звісно, не дати себе вбити.
Вампір уже розправився був із кількома селянами і навіть із патрулем важкої нільфгардської піхоти. На цьому вбивства напевно не припинилися б, якби до села не завітав Ґеральт із Рівії, славетний Білий Вовк.

Пов'язані квестиРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

Ім’я потвори, імовірно, запозичено з фантастичного роману «Сліпобачення» (Blindsight), де одного з героїв (вампіра) звуть Юкка Сарасті (Jukka Sarasti).