Відьмакопедія
Advertisement

Сезаме, одчинися! Зламувач (англ. Open Sesame: The Safecracker,пол. pl:Sezamie, otwórz się: Kasiarz) – підзавдання головного завдання доповнення Серця з каменю.

Запис у журналі

Потрапити до скарбниці — завдання не з легких. Її панцирні двері можна або відчинити стиха, майстерно зламавши замок, або гучно висадити в повітря. На першому із цих двох способів спеціалізувався Квінто, найкращий зламувач на північ од Яруги. На другому — Казімір Бассі, ґном-піротехнік із Магакаму.
Якщо вибрати Казіміра
Ґеральт вибрав Казіміра. Відьмак думав був, що доведеться вмовляти ґнома покинути його ідилічне сімейне життя. Але сталося навпаки — йому довелося відмовляти покинутого жінкою знавця вибухівки від самогубства, що його Казімір збирався вчинити в дуже ефективний спосіб — висадивши себе в повітря.
Якщо вибрати Квінто
Ґеральт вибрав Квінто. Спеціаліст із ламання замків сам сидів під замком у Ганса з Цідарісу, тому його довелося звільняти. Утім, відьмаку здавалося, що Квінто в будь-який момент вислизнув би з клітки й без сторонньої допомоги. Легкість, із якою в’язень відімкнув замок своєї в’язниці, давала підстави сподіватися, що двері скарбниці Борсоді перед ним теж не встоять.

Мети

(невпорядковані)

  • Переконайте Казіміра взяти участь у пограбуванні.
  • Здолайте Казіміра.
  • Поговоріть із Квінто в таборі найманців.
  • Переконайте Ганса звільнити Квінто.
  • Здолайте Ганса навкулачки.
  • Зустріньтеся з Квінто опівночі біля воріт Академії та завербуйте його.
Advertisement