FANDOM

Сигізмунд Дійкстра (пол. Sigismund Dijkstra) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Колишній голова реданської розвідки, після подій літературної Саги — кримінальний авторитет Новіграду на прізвисько Граф Роувен.

Опис Редагувати

СтатусРедагувати

  • Іменується графом, щоб не викликати у оточення підозр і недоброзичливості, насправді ж має низьке походження, навіть не закінчив навчання в Академії Оксенфурту.

ЗовнішністьРедагувати

Описується як неймовірно величезний і огрядний чоловік з гнучким розумом, ззовні виглядає як торгівець чи купець, але зовсім не схожий на шпигуна.

Участь у літературній СазіРедагувати

Розшукуючи Цірі, намагався закликати до співпраці Ґеральта, в чому зазнає невдачі: під час бунту на Танедді, при спробі затримання він ламає Дійкстрі ногу і ховається.

Після смерті короля Візіміра ll, фактично править країною.

Їздить на численні зустрічі, найцікавішою з яких є зустріч із королем Ковіра Естерадом Тісенном.

Входить до складу правителів, які підписали мирну угоду у Цінтрі (Цінтрійський Мир), яке означало кінець війни.

З'ясувавши дійсні обставини смерті короля Визиміра, викликав різке невдоволення Філіппи Ейльгарт. Чародійка за це наслала на Дійкстру найманих вбивць.

Дійкстра, вчасно зрозумівши прорахунок, втік до Зерріканії під псевдонімом «Зігі Роувен». По дорозі в Зерриканію подружився з слідопитом загону Скеллена Бореасом Муном з ельфом Ізенгрімом Фаойльтіарною під псевдонімом «Вольф Інсегрім». Пізніше, повернувся в Північні королівства і став членом Великої Четвірки в Новіграді.

Дані з книг Сапковського Редагувати

Ройвен здивовано глянув на нього.
— Бачиш, вірний друг, — продовжував шпигун, не чекаючи поки секретар прокашляет що-небудь путнє, — я теж старий, і виходить, що теж дурний. Вякнув одне слово одній особі. Тільки одне і тільки однією... І виявилося, що це одне слово і на одну особу більше, ніж було потрібно. Послухай як слід, Орі. Ти їх чуєш?
Орі Ройвен, широко розкривши здивовані очі, негативно похитав головою. Дійкстра хвилину мовчав.
— Не чуєш, значить. А я чую. В усіх коридорах. Щури бігають по третогорскому граду, Орі. Йдуть сюди. Наближаються на м'яких щурячих лапках.»

Володарка Озера

До 1272 році, Дійкстра сильно зміцнився в Новіграді, ставши одним з чотирьох кримінальних авторитетів міста. Він ділив владу разом з Королем Жебраків, Тесаком і Скурваєм Молодшим. Крім володіння лазнями, екс-шпигун служив чимось на зразок злочинного скарбника, так як практично всі заощадження Великої Четвірки зберігалися у нього.

Вперше Ґеральт зустрічає Дійкстру в його ж лазнях, коли туди прийшли люди Скурвая. Хоч він і не забув про минуле, Зігі все ж допомагає у пошуках Молодшого. Дізнавшись про те, що той у змові з Радовідом, виявляє невдоволення, незважаючи на те, що багато років служив Реданії. Також просить Ґеральта знайти свою загублену скарбницю, яку винесли Любисток і Цірі, чого Дійстра втік. Як виявилося, вона знаходиться в комірці Ковірского банку.

Хоча Дійкстра не бере участь у житті Реданії офіційно, екс-шпигун все ще піклується про долю держави. Разом з Верноном Роше і Талером замишляє вбивство Радовіда. Трійця діє згідно домовленості з Нільфгардом, за умов якого Темерія стає васалом імперії. Однак, після зустрічі з Філіппою Ейльгарт Дійкстра, потай від усіх, замишляє зрадити спільників після вбивства короля і продовжити війну з Півднем. Ця зустріч також може закінчитися для Зігі другою зламаною ногою, в залежності від дій гравця.

Якщо замах на Радовіда відбувся, люди Дійкстри одразу ж нападуть на Роше, Талера і Вес. Ґеральт може втрутитися, за бажанням гравця, і вбити Дійкстру. Якщо Ґеральт не стане втручатися, Сигізмунд стане правителем Реданії і приведе її до перемоги над Нільфгардом.[1]

Запис в Щоденнику Редагувати

Чоловік, що ховався під ім'ям Зігі Ройвена, виявився насправді Сигізмундом Дійкстрой, колишнім главою реданской розвідки, з яким і я, і Ґеральт не раз стикалися у минулому. Він потрапив у немилість до короля Радовиду, і ось вже багато років про нього нічого не було чутно. В часи, про які йде мова, він нарешті вийшов з тіні, але не повернувся у високу політику, а занурився на дно злочинного світу — і незабаром став одним з його ватажків.
У глибині душі Дійкстра по-своєму поважав Ґеральта, хоча навіть спогад про їх останньої зустрічі викликало у нього гримасу болю. Вони зіткнулися під час бунту на Танедді, і тоді положення здавалося безвихідним, поки Геральт не знайшов вихід, просто зламавши Дийкстре ногу.
Чудово обізнаний про неординарних здібностях Ґеральта, Дійкстра попросив відьмака допомогти в пошуках вкраденої скарбниці. Ґеральту було відомо ім'я організатора крадіжки, але він вирішив не поспішати і приступив до розслідування так, як якщо б він нічого не знав.
Хоча відьмак ні словом не згадав про мою роль у викраденні скарбниці, Дійкстра відчув недобре і з усією визначеністю висловився з приводу того, наскільки сильно він не любить, коли його намагаються обдурити.
Хоча Дійкстра допомагав чародіям зовсім не по доброті душевній, Трісс все одно була вдячна йому за допомогу, яка виявилася вирішальною для успіху її підприємства.
Дійкстра був проти полювання на чародіїв, що розгорнулася в місті, але Філіппа Ейльгарт була винятком. Він так і не пробачив їй зради і замаху на вбивство. До нещастя, Ґеральту Філіппа потрібна була живою, і відьмак знав, як звільнити її: хоча Дійкстра горів спрагою помсти, він вважав за краще відмовитися від своїх планів в обмін на цінні відомості. Було б помилкою вважати, що Дійкстра розірвав всі зв'язки зі світом політиків, інтриганів і змовників. Його тріумфальне повернення планувалося як патріотичний акт звільнення Реданії від влади безумця - іншими словами, як вбивство короля Радовіда.
Як одного разу сказав бувалий драконоборець, головна небезпека чигає на нас тоді, коли дракон вже убитий, хмільний мед відкупорений і розпалене святковий багаття. Бо коли приходить час ділити скарб, то драконоборцы з легкістю перетворюються в душогубців. Ось і після вбивства Радовіда Дійкстра спробував відмовитися від умов угоди й позбутися від Талера і Вернона. Дійкстра розраховував, що відьмак не стане втручатися, і ця помилка коштувала йому життя.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Дійкстра (Ґвент)

Дійкстра також присутній в вигляді золотої легендарної картки фракції Півночі у грі «Ґвент: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, через яку знімає золотий статус з усіх загонів на полі, та отримує одну силу за кожного з них.

Опис картки:

Дісно вважаєте, що можете обдурити мене цією розповіддю, яку ви витягли просто з дупи?

Цікавості Редагувати

  • За особистим розпорядженням Дійкстри, на сніданок смертникам у форті Дракенборг подавали солодке і міцно розбавлене вино, що носить на табірному жаргоні назву Витриманий Дійкстра.

Примітки Редагувати

  1. При правлінні Дійкстри, вся Північ буде об'єднана під стягами з Білим Орлом, а сама політика буде схожа з тією, яку веде Південь.

Відео Редагувати

Sigi Reuven? - The Witcher 3 DEATH MARCH! Part 40 - Let's Play Hard

Галерея Редагувати