FANDOM

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

Запис у бестіарії

Як на морі почуєш гарний жіночий спів — негайно вертай. Розумієш? Навіть якщо просто в шторм плисти муситимеш.
Аріке з Гіндарсф’ялю. Порада синові перед першою самостійною подорожжю
Сирени та єхидни, наче вправні мисливиці, ваблять своїх жертв, прибираючи подобу гарної дівчини — щоправда, з хвостом, укритим сріблястою лускою. Коли наївний моряк наближається до такої красуні, гарне личко раптово перетворюється на ікласту рибоподібну морду, а ніжні долоні — на кігтисті лапи.
За легендою, колись давно сирени, єхидни та ламії ставилися до людей дружньо, а зрідка навіть приймали незграбні залицяння чоловіків. Та з певного часу стали вони неймовірно агресивними (можливо, їх спонукали до цього численні спроби викрадень, до яких удавалися моряки-залицяльники). Хай там як, одне відомо напевно — нині по-доброму із цими істотами не розійдешся. Побачивши їх, треба одразу хапатися за срібний меч.
Сирени та грізніші від них єхидни зазвичай полюють зграями, використовуючи чисельну перевагу, а також здатність легко пересуватися як у воді, так і в повітрі. Та на землі вони практично беззахисні, тому вдала тактика проти них — ушкоджувати перетинчасті крила. Допоможе в бою з ними також Знак Іґні.
Сирена, якій загрожує небезпека або яку поранили, пронизливо кричить. Цей вереск приголомшує противника й допомагає істоті втекти, а решті потвор — атакувати.

Відомі сирени (єхидни)