FANDOM

Стефан Скеллен (пол. Stefan Skellen) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор «Відьмак 3: Дикий Гін» і «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Високопоставлений член розвідки Нільфгарду, син Бертрама Скеллена, прозваний «Пугач» за деяку схожість з цією птицею.

Опис Редагувати

СтатусРедагувати

  • Права рука начальника таємної поліції НільфгардуВаттьє де Рідо, комбінатор і змовник.
  • Особистий імператорський коронер і спеціаліст з особливих завдань і спецслужб.
  • Емгир вар Емрейс думає про Скеллена як про людину, яку ніщо ніколи не дивує.

Зовнішність Редагувати

  • Стефан Скеллен описується як невисокий худорлявий брюнет з худим обличчям.

Біографія Редагувати

Стефан Скеллен командував особисто набраними загоном добровольців, метою якого повинні були стати пошуки Левеняти з Цінтри. За наказом Емгира Філін слідує на північний схід імперії до пустелі Корат досліджувати дану Ксартісіусом наводку. На ділі ж Стефан зі своїм загоном виходить з-під імперського командування і стає учасником антиімператорської змови разом із Йоахімом де Веттом, Ардалем еп Цебто, графом д'Арві, графом Бруанне і Беренгаром Леуваарденом, які незадоволені правлінням імператора.

Новим завданням Скеллена стало вбивство цінтрийської княжни, заради чого він наймає мисливця за головами Лео Бонарта. Однак все йде не за планом, і Бонарт не вбиває Цірі, зацікавившись її мистецтвом фехтування.

В цей час в загоні Скеллена завдяки ясновидиці Жоанни Сельборн був розкритий шпигун мага ВільгефорцаРіенс, який стежив за ними і під загрозою тортур організував розмову (за допомогою магічного пристрою «ксенооко») свого пана і Скеллена.

Одночасно з цим в табір Філіна прибуває Бонарт з Ціріллою, яку він водить на ланцюгу.

У бесіді, що відбулася Скеллен, Бонарт і Вільгефорц укладають угоду, предметом якої є Цірі. Однак дівчина тікає, зачерпнувши магічних сил з Веди. В процесі гонитви Філін важко ранить Цірі в обличчя, метнувши в неї оріон:

Скеллен, нахилившись наче вовк, забіг зліва, махнув рукою. Веда бачила, як щось блиснуло в польоті, бачила, як дівчина здригнулася й похитнулася в сідлі, а з її обличчя фонтаном хлестнула кров.

Після цього у дівчини назавжди залишився жахливий шрам на лівій щоці. Згодом Скеллен організовував пошуки утікачки, однак безрезультатно, так як Цірілла зробила стрибок у часі.

Через кілька днів Ластівка влаштувала різанину в Дун Дарі, після чого вся ганза Філіна, Бонарт і Ріенс вирушили за нею в погоню, наздогнавши її біля озера поблизу Вежі Ластівки. Більша частина загону Скеллена загинула в сутичці на льоду озера, в тому числі і Риенс, так як Цірі вміло скористалася наявними у неї ковзанами і туманом, несподівано нападаючи з різних сторін на нестійких на льоду і роз'єднаних найманців.

Сам Стефан провалився під лід і сильно застудився, а дівчина, рятуючись від Бонарта, увійшла в Вежу Ластівки і перемістилася в світ Aen Elle. Залишки загону телепортировал в свій притулок Вільгефорц.

Через деякий час Пугач відправився в Тусан на зустріч з імперськими змовниками, де мимоволі видав розташування Вільгефорца Ґеральту із Рівії, який вдало опинився в потрібному місці в потрібний час. Згодом, під час битви в замку Стіґґа Скеллен залишився живий, єдиний з мучителів Цірілли. Однак прибулі імператорські війська взяли його під варту, після чого за державну зраду Скеллен був особисто Емгиром засуджений до смертної кари через повішення.

Загін Скеллена Редагувати

У грі «Відьмак 3: Дикий Гін», в доповненні «Серця з каменю», під час квесту «Небезпечна гра» можна знайти мотузку, на якій був повішений Стефан Скеллен.

ГвинтРедагувати

Філін також присутній у міні-грі «Ґвент», в вигляді шпигуна фракції Нільфгарду із силою в дев'ять балів.

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

50160icon

Стефан Скеллен також присутній в вигляді золотої епічної картки фракції Імперії Нільфгарду у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, через яку може обрати, яку картку з колоди ви отримаєте наступною при доборі.

Опис картки:

Моя відмітина на обличчі нашої майбутньої імператриці. Це моє найбільше досягнення.

Цікаві факти Редагувати

  • Основною зброєю Філіна були оріони — метальні шестиконечні зірки, що нагадують сюрікени. Це повністю підтверджує слова Кодрінгера про оснащення службовців секретних структур Нільфгарду цією зброєю.
  • У книзі «Вежа Ластівки» Стефан Скеллен в думках згадує, що провів молодість у пограбуваннях та вбивствах, як член розбійної ганзи.
  • Погляди Скеллена на управління державою були дуже ліберальні для описуваного в книгах часу. Стефан вважав демократію найбільш прогресивною формою відправлення влади і хотів скасувати інститут самодержавства в Нільфгарді: «Потрібно кінчати з самодержавної тиранії, ввести конституційну монархію, а після неї — демократію... Влада народу. Систему, в якій правити буде народ. Всі громадяни всіх станів і станів через обраних у чесних виборах найбільш гідних і найбільш порядних представників...». Тим не менш, ідеї Філіна не були оцінені.
  • Прізвисько «Великий Імператорський Ніхто» Скеллен заробив, оскільки, незважаючи на величезну славу як в імперії, так і за її межами і прихильність до нього Емгира, не володів ніякими дворянськими чинами і званнями. Цей факт використовував Вільгефорц, коли переманював коронера на свою сторону, стверджуючи, що без його участі в долі Філіна графи, князі, герцоги та інші учасники змови проти Емгира просто-напросто відбудуться від Стефана, коли він зробить за них всю брудну роботу — їм набагато потрібніше віконт Ваттьє де Рідо, контролюючий апарат державної безпеки. За Ціріллу чародій Вільгефорц і пропонує Філіну місце Ваттье: «А ставши шефом секретних служб, Стефан Скеллен, можна реалізувати будь-які, навіть самі маячні ідеї, наприклад, демократію і чесні вибори».

Примітки Редагувати

  1. Обіймав посаду до кінця подій літературної Саги, після цього був страчений за змову проти Імператора.

Галерея Редагувати