Відьмакопедія
Advertisement

Sub-Pages:
  • Головна
  • Кіно

Сігізмунд Дійкстра (пол. Sigismund Dijkstra, англ. Sigismund Dijkstra) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Ґвент: Відьмацька карткова гра.

Колишній голова реданської розвідки, після подій літературної Саги — один зі злочинних босів Великої четвірки Новіграду під вигаданим іменем Сігі Ройвен.

Опис

Статус

  • Іменується графом, щоб не викликати у оточення підозр і недоброзичливості, насправді ж має низьке походження, навіть не закінчив навчання в Академії Оксенфурту.
  • В минулому — коханець Філіппи Ейльгарт і дружини міністра фінансів Реданії Марі де Мерсей.

Зовнішність

Описується як неймовірно величезний і огрядний чоловік з гнучким розумом, ззовні виглядає як торгівець чи купець, але зовсім не схожий на шпигуна.

Участь у літературній Сазі

Розшукуючи Цірі, намагався закликати до співпраці Ґеральта, в чому зазнає невдачі: під час бунту на Танедді, при спробі затримання він ламає Дійкстрі ногу і ховається.

Після смерті короля Візіміра ll, фактично править країною.

Їздить на численні зустрічі, найцікавішою з яких є зустріч із королем Ковіра Естерадом Тісенном.

Входить до складу правителів, які підписали мирну угоду у Цінтрі (Цінтрійський Мир), яке означало кінець війни.

З'ясувавши дійсні обставини смерті короля Визиміра, викликав різке невдоволення Філіппи Ейльгарт. Чародійка за це наслала на Дійкстру найманих вбивць.

Дійкстра, вчасно зрозумівши прорахунок, втік до Зерріканії під псевдонімом «Сігі Ройвен». По дорозі в Зерриканію подружився з слідопитом загону Скеллена Бореасом Муном з ельфом Ізенгрімом Фаойльтіарною під псевдонімом «Вольф Інсегрім». Пізніше, повернувся в Північні королівства і став членом Великої Четвірки в Новіграді.

Дані з книг Сапковського

Ройвен здивовано глянув на нього.
— Бачиш, вірний друг, — продовжував шпигун, не чекаючи поки секретар прокашляет що-небудь путнє, — я теж старий, і виходить, що теж дурний. Вякнув одне слово одній особі. Тільки одне і тільки однією... І виявилося, що це одне слово і на одну особу більше, ніж було потрібно. Послухай як слід, Орі. Ти їх чуєш?
Орі Ройвен, широко розкривши здивовані очі, негативно похитав головою. Дійкстра хвилину мовчав.
— Не чуєш, значить. А я чую. В усіх коридорах. Щури бігають по третогорскому граду, Орі. Йдуть сюди. Наближаються на м'яких щурячих лапках.»

Володарка Озера

Гра «Відьмак 3: Дикий Гін»

До 1272 році, Дійкстра сильно зміцнився в Новіграді, ставши одним з чотирьох кримінальних авторитетів міста. Він ділив владу разом з Королем Жебраків, Сікачем та Скурваєм Молодшим. Крім володіння лазнями, екс-шпигун служив чимось на зразок злочинного скарбника, так як практично всі заощадження Великої Четвірки зберігалися у нього.

Вперше Ґеральт зустрічає Дійкстру в його ж лазнях, коли туди прийшли люди Скурвая. Хоч він і не забув про минуле, Сігі все ж допомагає у пошуках Молодшого. Дізнавшись про те, що той у змові з Радовідом, виявляє невдоволення, незважаючи на те, що багато років служив Реданії. Також просить Ґеральта знайти свою загублену скарбницю, яку винесли Любисток і Цірі, чого Дійстра втік. Як виявилося, вона знаходиться в комірці Ковірского банку.

Хоча Дійкстра не бере участь у житті Реданії офіційно, екс-шпигун все ще піклується про долю держави. Разом з Верноном Роше і Таляром замишляє вбивство Радовіда. Трійця діє згідно домовленості з Нільфгардом, за умов якого Темерія стає васалом імперії. Однак, після зустрічі з Філіппою Ейльгарт Дійкстра, потай від усіх, замишляє зрадити спільників після вбивства короля і продовжити війну з Півднем. Ця зустріч також може закінчитися для Сігі другою зламаною ногою, в залежності від дій гравця.

Якщо замах на Радовіда відбувся, люди Дійкстри одразу ж нападуть на Роше, Таляра і Вес. Ґеральт може втрутитися, за бажанням гравця, і вбити Дійкстру. Якщо Ґеральт не стане втручатися, Сігізмунд стане правителем Реданії і приведе її до перемоги над Нільфгардом.[1]

Запис в Щоденнику

Від вигаданим ім’ям Сігі Ройвена ховався ніхто інший, як Сіґізмунд Дійкстра, колишній керівних розвідки королівства Реданія, знайомий мені та Ґеральтові.

Після того як він втрапив у немилість до короля Радовіда, про нього не було ані чутки протягом років. Зрештою він випірнув із тіні, але не став повертатися до звичних політичних інтриг, а вирішив спробувати свої сили на злочинному поприщі — та швидко став одним з провідних його гравців.
Незважаючи на те що він того не показував, але Дійкстра у свій спосіб поважав Ґеральта, хоча сама лише думка про їхню останню зустріч викликала на його обличчі болючу гримасу. Під час заколоту на острові Танедд вони опинилися по різні боки, та Ґеральт зламав голові реданскої розвідки ногу.
Історії Дійкстри містила захоплюючій матеріал на цілий пригодницький роман. Ставши жертвою інтриги Філіппи Ейльгарт, він був змушений полишити Реданію, щоб уникнути смерті від убивць. Певний час він переховувався в екзотичних країнах, але зрештою повернувся до вільного міста Новіграда.
Знаючи про надзвичайні Ґеральтові таланти, Дійкстра попросив його допомогти відшукати викрадений скарб. Хоча відьмак вже знав особу кримінального генія, якій спланував цей зухвалий наліт, він вирішив не ділитися з ним цими знаннями та розпочав розслідування, наче ця справа починалася з чистого аркушу.
Хоча відьмак до кінця зберігав у таємниці мою провідну роль в організації нальоту, старий шпигун усе одно відчув його подвійну гру — да дав зрозуміти, що він любить, коли хтось робить з нього дурня.
Безумовно Дійкстра не допомагав переслідуваним чарівникам лише за покликом свого серця, його сприяння Трісс було вирішальним для успіху усієї справи.
Якщо зламати йому ногу
Дійкстра був противником переслідування чарівниць, але для Філіппи Ейльгарт хотів зробити виняток — ніколи не пробачив своїй давній подрузі зради та замаху на вбивство. Проте Ґеральтові Філіппа була потрібна живою, а часу та натхнення для ведення перемовин він не мав. Тому він використав перевірений метод — зламав Дійкстрі другу ногу.
Якщо домовитися
Дійкстра був противником переслідування чарівниць, але для Філіппи Ейльгарт хотів зробити виняток — ніколи не пробачив своїй давній подрузі зради та замаху на вбивство. Проте Ґеральтові Філіппа була потрібна живою, та він знав як її звільнити.

Безперечно Дійкстра прагнув помсти, але він був прагматичною людиною та відмовився від своїх планів в обмін на важливу інформацію.
Глибоко помилялися ті, хто вважав, що Дійкстра зрештою обірвав усі зв’язки зі світом змов та великої політики. Його величним поверненням мав стати патріотичний акт звільнення Реданії з-під влади божевільного — замах на короля Радовіда.
Якщо захистити Роше та решту темерців
Як одного разу зауважив досвідчений драконоборець, практика показує, що часто лише після убивства дракона й починається потіха та різанина, а голови, наче груші, летять. Допіру коли скарбницю ділять, мисливці один одному межи очі скачуть. Саме так і сталося після успішного замаху на Радовіда, коли Дійкстра намагався переглянути умови домовленості та позбутися Таляра та Вернона.

Дійкстра розраховував на пресловутий відьмацький нейтралітет що до цього питання, але колишній шпигун зробив помилку, яка вартувала йому життя.
Якщо не втручатися у розправу над темерцями
Як одного разу зауважив досвідчений драконоборець, практика показує, що часто лише після убивства дракона й починається потіха та різанина, а голови, наче груші, летять. Допіру коли скарбницю ділять, мисливці один одному межи очі скачуть. Саме так і сталося після успішного замаху на Радовіда, коли Дійкстра намагався переглянути умови домовленості та позбутися своїх колишніх союзників, що прагнули вести перемовини з Імперією.

Цим кроком колишній шпигун досягнув своєї мити, суттєво посиливши свої позиції, що дозволило йому продовжити війну проти Нільфгарду.

Пов'язані завдання

Помилки

  • Є діалог у якому Дійкстра може сказати, що шкодує, про те що не наказав вбити відьмака а лише зв'язати, хоча у книзі його не зв'язували та не заковували, власне з його же ініциативи. При локалізації помилку було виправлено.
    • У грі:
      • Польською: Rozumiem. Zaręczam, że gdybym mógł się cofnąć w czasie, zachowałbym się na Thanedd inaczej. Na przykład kazałbym cię moim ludziom zabić, a nie związać.
      • Англійською: I see. Well, I promise you that if I could go back in time, I'd do things quite differently on Thanedd. For example, I'd have my men kill you instead of just tying you up.
    • У книзі Час погорди:
      — Я цього також не знаю, — стенув плечима Детмольд. — У кожному разі, він уже втрутився. Забагато бачив. Заберіть його до Філіппи, вона вирішить. Закуйте його.
      — Немає такої потреби, — сказав удавано сонно Дійкстра. — Я за нього відповідаю. Доправимо його, куди належить.

Logo-gwent-big.png
Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра»

Сігізмунд Дійкстра також присутній в вигляді карток у грі «Ґвент: Відьмацька карткова гра».

Дійкстра (Ґвент).png

Опис картки Дійкстра:

Дісно вважаєте, що можете обдурити мене цією розповіддю, яку ви витягли просто з дупи?

Сігізмунд Дійкстра (Гвинт).png

Опис картки Сігізмунд Дійкстра:

Сігі Ройвен (Гвинт 22).png

Опис картки Сігі Ройвен:

Виглядає на подив знайомо.

Цікавості

  • За особистим розпорядженням Дійкстри, на сніданок смертникам у форті Дракенборг подавали солодке і міцно розбавлене вино, що носить на табірному жаргоні назву Витриманий Дійкстра.

Примітки

  1. При правлінні Дійкстри, вся Північ буде об'єднана під стягами з Білим Орлом, а сама політика буде схожа з тією, яку веде Південь.

Відео

Галерея

Advertisement