FANDOM

Упир ( упириха, упириця, стрига) [1] — померла людина, яка через накладене закляття перетворилася на небезпечну нежить. Ночами виходить з гробу і пожирає (чи лише п'є кров) живих людей. В кінець повного місяця особливо кровожерливий. Володіє величезною фізичною силою, пересувається з неймовірною швидкістю.

Способи боротьби Редагувати

Пропоновані способи боротьби з упирем
  • спалення,
  • відрубування голови,
  • вбивання осикових колів в різні частини тіла (переважно в груди).

Для упирів, як і для більшості чудовиськ, викликаних до життя закляттям, убивчо срібло: воно надає їм біль; прикінчити упиря можна срібним клинком.

Чаклунство з упиря зазвичай знімається, якщо треті півні застануть його гробниці. Втім, іноді потрібно три ночі поспіль утримувати упиря до третіх півнів, а бувають і випадки зовсім безнадійні.

Ну а тут Адда візьми і народи, в належний час, а як же. А тепер слухай, бо саме тут і почалося. Того, що виродилося, майже ніхто і не бачив. Ну, там одна повитуха вискочила у вікно з вежі і вбилася смерть, інша з'їхала з глузду і досі не відійшла. Тому-то я і думаю, що дитинка, дитятко королівське, не з красенів видалося. Дівчисько. Втім, вона тут же померла, ніхто, здається мені, особливо не поспішав пуповину перев'язувати.
Останнє бажання

“Адда народила упырицу, тому що спала з власним братом, ось у чому суть, і ніякі чари тут не допоможуть. Упырица пожирає людей, як... упырица, і треба прикінчити її, нормально і просто. <...> А ми тут, в Вызиме, очікуємо дива кожне повний місяць изапираем двері на сім засувів або ж прив'язуємо до стовпа перед палацом злочинців, розраховуючи на те, що бестія нажрется і знову пірне в свою труну".

- Останнє бажання

“В її високості, королівській донечці, проклятому ублюдочном ублюдкові, чотири лікті зросту, вона схожа на бочку з-під пива, а паща у неї від вуха до вуха, повна зубів, гострих, як кинджали, у неї криваво-червоні зенко і руді патли. Лапищи з кігтями як у рисі, звисають до самої землі!"

- Останнє бажання

"Опис було точним: спутаний ореол рудуватих волосся оточував непропорційно велику голову, що сидить на короткій шиї. Очі світилися в темряві, немов два карбункула. Упырица зупинилася, втупившись на Геральта. Раптом розкрила пащу — немов похваляючись рядами білих клиновидних зубищ, потім зачинила щелепу з таким гуркотом, ніби зачинила кришку скрині. І відразу ж стрибнула, з місця, без розбігу, цілячись у відьмака закривавленими кігтями"."

- Останнє бажання

“Пожирає, обгладывает, залишає по — різному, в залежності, мабуть, від настрою. В одного тільки відгриз голову, кількох випатрала, а інших обгризла начисто, можна сказати, наголо".

- Останнє бажання

“ <...> у упырицы були вселяють повагу щелепи і справді дуже гострі зуби, в тому числі непомірно довгі верхні ікла — чотири, по два з кожної сторони. Кігті, мабуть, гостріше рысиных, хоч і не такі гачкуваті"."

- Останнє бажання

Рекомендації для расколдованного і знову ожилого упиря Редагувати

“ <...> принцеса повинна постійно носити на шиї сапфір, краще всього інклюзив, на срібному ланцюжку. Постійно. Вдень і вночі. "

- Що таке інклюзив?

- Сапфір з бульбашкою повітря всередині. Крім того, в каміні її спальні треба буде час від часу спалювати гілочки ялівцю, дроку та ліщини".

- Останнє бажання

“Кмети часник в превеликом безлічі поїдали, а більшої вірності заради намиста часникові на шиї понавешали. Деякі, особливо дівчата, цілі головки часнику запихали собі куди тільки можна. Все село преужасающе часниковим духом смерділо, кметы мислили, ніби в безпеці знаходяться і тепер вже нічого їм упир чинити не зуміє. Яким же великим було здивування, коли упир, опівночі налетевши, зовсім не злякався, а токмо реготати почал, зубами від веселощів скрегочучи і насмішкуватий. “Славно, — кричав, — що ви відразу ж нашпиговалися, бо як теперича я вас жерти стану, а заправлене м'ясо більше мені на смак доводиться. Посолитесь ще й поперчитесь, так і про гірчиці не забудьте"."

- Хрещення Вогнем

Виноски Редагувати

  1. Інша назва вурдалак
Монстри серії про Відьмака
В книгах про Відьмака Глас розуму IV: Мантихорвивороткамглякжагницяжрякхимералісовиквампіргульгравейрперевертеньгігаскорпіонстригаупирягакікімораглумець
Глас розуму V Вилохвіст чи Летюга
Край світу
Гра Відьмак 2 Дракон
Гра Відьмак 3 Кокатрикс чи КуроліскКрижаний велетень
Інше МонстриШаблон:Монстри