FANDOM

Фалька[1] (пол. Falka) — старша донька реданського короля Фріданка Ельфа і його першої дружини напівельфки Беатрікс з Ковіру.

БіографіяРедагувати

Через три роки після весілля темерського короля Гойдемара і Ріаннони, Фалька влаштувала повстання, в ході якого вона вбила свого батька та братів, його дружину Серро і заточила до в'язниці вагітну Ріаннону.

Виявила в ході заколоту крайню жорстокість через що заробила прізвисько «Дияволиця», її образом в Північних Королівствах досі лякають дітей. Після придушення заколоту Фальку спалили на вогнищі в свято Саовини. З тих пір її ім'я стало синонімом крайньої жорстокості.

Перед смертю Фалька напророкувала оточуючим, що зі Старшої Крові відродиться месник, який змусить їх усіх відповісти за її смерть.

Цірі, після того, як пацюки звільнили її з полону і взяли в свою банду, так само назвалася Фалькою. Ні про своє походження, ні про причини переслідування Цірі не повідомила нових друзів.

За версією Містле, Фалька була бродячою акробаткою, що відстала від трупи.

Гра «Відьмак» Редагувати

Фалька не з'являється у грі, проте книга «Історія Світу» Родеріка де Новембра розповідає легенду Фальки. Уважні гравці також можуть почути її ім'я в розмовах простого люду.

У книгах СапковськогоРедагувати

Фалька була дочкою Фріданка, короля Реданії. Від шлюбу, який він розірвав, коли в око йому впала вродлива Керро, та сама, яка пізніше пригорнула дитину Лари. Зберігся документ, який розлого й у подробицях подавав причини розлучення, але зберігся також і портретик першої дружини Фріданка, ковірської шляхтички, який говорив настільки ж багато. Була то, безсумнівно, напівельфійка, але з рішучою перевагою людських рис.
— Фалька, — продовжила за мить Еніда ан Гленна, — нагадала про себе через двадцять п'ять років, піднявши повстання і начебто власною рукою вбивши батька, Керро й двох народжених братів.

Хрещення вогнем, ст. 277-278

ПриміткиРедагувати

  1. Ім'я Фальки походить від «Gvalсh’ca», що на Старшій Мові означає «Соколиця».

ГалереяРедагувати

Правителі Реданії
Королі Herb Redania0

Herb Redania

СамбукРадовід I ВеликийДамбор ЧорнийВестибор ГордийРадовід II МореплавецьРадовід III СміливийВізімір I СтарийФріданк ЕльфРадовід IV ЛисийГеріберт СварливийВізімір II СправедливийРадовід V Лютий
Королеви
Марія Пульхерія з ТемеріїКайтлін з КедвенуЦірра з ЦінтриВівіана з ЛиріїБеатрікс з КовіраСерроРамона ТіссенФіаметта з ЦідарісуДіана де Сент-ВіллерсГедвіга з МаллеориАдда Біла
Інші члени королівської династії
ФалькаГельмультДенхардРіаннонаДаліміра з РеданіїМіллегарда