Відьмакопедія
Advertisement

Фалька (пол. Falka, англ. Falka) — старша донька реданського короля Фріданка Ельфа і його першої дружини напівельфки Беатрікс з Ковіру.

Ім'я

ім'я утворено транслітерацією, хоча з тексту видно, що читач, має впізнавати в ньому «Соколиця», старшою мовою буде «Gvalсh’ca», про що яскраво свідчить випадок, коли Цірі у банді Щурів тим самим іменем:

— Усюди чужа й завжди інша. Як ми маємо звати тебе, мала соколице?
Цірі глянула їй в очі.
— Gvalch’са.
Ельфійка засміялася.
— Коли ти вже починаєш говорити, то говориш багатьма мовами, Мала Соколице! Ну, добре. Станеш носити ім’я Старшого Люду, ім’я, яке ти сама для себе обрала. Будеш Фалькою.

Біографія

Через три роки після весілля темерського короля Гойдемара і Ріаннони, Фалька влаштувала повстання, в ході якого вона вбила свого батька та братів, його дружину Серро і заточила до в'язниці вагітну Ріаннону.

Виявила в ході заколоту крайню жорстокість через що заробила прізвисько «Дияволиця», її образом в Північних Королівствах досі лякають дітей. Після придушення заколоту Фальку спалили на вогнищі в свято Саовини. З тих пір її ім'я стало синонімом крайньої жорстокості.

Перед смертю Фалька напророкувала оточуючим, що зі Старшої Крові відродиться месник, який змусить їх усіх відповісти за її смерть.

Гра «Відьмак»

Фалька не з'являється у грі, проте книга «Історія Світу» Родеріка де Новембра розповідає легенду Фальки. Уважні гравці також можуть почути її ім'я в розмовах простого люду.

У книгах Сапковського

Фалька була дочкою Фріданка, короля Реданії. Від шлюбу, який він розірвав, коли в око йому впала вродлива Керро, та сама, яка пізніше пригорнула дитину Лари. Зберігся документ, який розлого й у подробицях подавав причини розлучення, але зберігся також і портретик першої дружини Фріданка, ковірської шляхтички, який говорив настільки ж багато. Була то, безсумнівно, напівельфійка, але з рішучою перевагою людських рис.
— Фалька, — продовжила за мить Еніда ан Гленна, — нагадала про себе через двадцять п'ять років, піднявши повстання і начебто власною рукою вбивши батька, Керро й двох народжених братів.

Хрещення вогнем, ст. 277-278

Примітки

Галерея

Правителі Реданії
Королі Історичний герб Реданії

Нинішній герб Реданії

СамбукРадовід I ВеликийДамбор ЧорнийВестибор ГордийРадовід II МореплавецьРадовід III СміливийВізімір I СтарийФріданк ЕльфРадовід IV ЛисийГеріберт СварливийВізімір II СправедливийРадовід V Лютий
Королеви
Марія Пульхерія з ТемеріїКайтлін з КедвенуЦірра з ЦінтриВівіана з ЛиріїБеатрікс з КовіраСерроРамона ТіссенФіаметта з ЦідарісуДіана де Сент-ВіллерсГедвіга з МаллеориАдда Біла
Інші члени королівської династії
ФалькаГельмультДенхардРіаннонаДаліміра з РеданіїМіллегарда
Advertisement