FANDOM

Іконка село

Флотзам (англ. Flotsam) — темерське торгівельне поселення, що знаходиться на кордоні Темерії і Едірну, на березі річки Понтар.

Опис Редагувати

Управління Редагувати

  • Головою факторії є комендант Бернард Лоредо, в обов'язки якого входить управління поселенням, а також охорона жителів від набігів нелюдів.
  • Щоправда, загони Лоредо більшу частину часу хитаються по корчмах, вважаючи п'янки за кращеосновній роботі.

Економіка Редагувати

  • Річкова торгівля — основний спосіб доходу Флотзама. Однак віднедавна в водах Понтара оселилося жахливе чудовисько — Кейран.

Місця Редагувати

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Після смерті короля Фольтеста, та безладу в Темерії, комендант містечка швидко заприятелював з королем Кедвену — Генсельтом.

Запис у щоденнику Редагувати

Флотзам, річковий порт і торгівельний пост, розташувався вздовж найвищої течії Понтару, поміж неприступних лісів у долины, що носить те саме ім'я, що й сама річка. Тут сходяться кілька торгівельних шляхів, а поруч знаходиться Темерсько-Едірнський кордон. Подорожувати цими землями дуже небезпечно, адже в лісах нишпорять загони Скойа'таелів. Проте, як то кажуть, "ельфи, наче коти, не люблять воду", тож більшість торговців і мандрівників подорожують річкою. Незліченна кількість кораблів перевозять товари між Едірном, Кедвеном, Темерією, Реданією та Цідарісом. Безсумнівно, тоді цей доволі малий аванпост є життєво важливим для економіки. Той, хто його контролює, отримує неосяжні прибутки від торгівлі. На початку нашої розповіді Флотзам належав Темерії, і його малі гарнізони мусили захищати місто від піратів, Скойа'таельських загонів та чудовиськ, що населяли прилеглі ліси.

ЦікавостіРедагувати

ВідеоРедагувати

The Witcher 2 - PC - GamePlay Video 2 - Living World

Галерея Редагувати