FANDOM

Король Фріданк[1] на прізвисько «Ельф» (пол. Vridank Elf) — король Реданії, син Радовіда III Сміливого.

БіографіяРедагувати

Король Реданії Фріданк Ельф був одружений двічі. Його першою дружиною, та матір'ю його доньки, Фальки, була Беатрікс, ковірська дворянка з ельфським корінням.

Проте їх шлюб розпадається і погляд короля спрямовується на прекрасну Керро. Відіславши на задвірки королівства першу дружину з дочкою, він одружується на ній. У шлюбі з Керро народжуються два сина: Гельмульт і Денхард, а також, Фріданк удочеряє Ріаннону, доньку Лари Доррен.

Він був убитий разом з Керро і своїми синами під час повстання Фальки, яка була переконана в тому, що трон по праву належить саме їй і її дітям, а не її зведеним братам.

Гра «Відьмак» Редагувати

На момент гри король, звичайно ж вже давно мертвий, але його самого і його дружину Керро згадує[2] в своїй приказці Золтан Хівай:

...як сказала молоденька Керро королю Фріданку при їх першому побаченні: «Непогана штучка, але чи є у неї якесь практичне застосування?»

У книгах Сапковського Редагувати

— Ґеральте, — мовила Каланте, торкнувшись пальцями намиста зі смарагдів, найменший із яких був розміром з хруща, — як ти вважаєш, яке завдання можна мати для відьмака? Га? Криницю копати? Діру на даху латати? Зіткати гобелен, де було б представлено всі позиції, які король Фріданк і чарівна Cерро випробували під час шлюбної ночі? Думаю, ти й сам добре знаєш, в чому полягає твоя професія.

Питання ціни, ст. 119

Фалька була дочкою Фріданка, короля Реданії. Від шлюбу, який він розірвав, коли в око йому впала вродлива Керро, та сама, яка пізніше пригорнула дитину Лари. Зберігся документ, який розлого й у подробицях подавав причини розлучення, але зберігся також і портретик першої дружини Фріданка, ковірської шляхтички, який говорив настільки ж багато. Була то, безсумнівно, напівельфійка, але з рішучою перевагою людських рис.
— Фалька, — продовжила за мить Еніда ан Гленна, — нагадала про себе через двадцять п'ять років, піднявши повстання і начебто власною рукою вбивши батька, Керро й двох народжених братів.

Хрещення вогнем, ст. 277-278

ПриміткиРедагувати

  1. Вріданк, в іншому варіанті перекладу українською за авторством Сергія Легези.
  2. При чому, згадує не один раз. Постаті Керро та Фріданка дуже популярні у розмовах краснолюдів.
Правителі Реданії
Королі Herb Redania0

Herb Redania

СамбукРадовід I ВеликийДамбор ЧорнийВестибор ГордийРадовід II МореплавецьРадовід III СміливийВізімір I СтарийФріданк ЕльфРадовід IV ЛисийГеріберт СварливийВізімір II СправедливийРадовід V Лютий
Королеви
Марія Пульхерія з ТемеріїКайтлін з КедвенуЦірра з ЦінтриВівіана з ЛиріїБеатрікс з КовіраСерроРамона ТіссенФіаметта з ЦідарісуДіана де Сент-ВіллерсГедвіга з МаллеориАдда Біла
Інші члени королівської династії
ФалькаГельмультДенхардРіаннонаДаліміра з РеданіїМіллегарда