FANDOM

Філіп Стенґер, також відомий як «Кривавий Барон» (англ. Phillip Strenger) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Самозваний барон, який проживає у Велені. Займає замок Круковець, по тому, як попередній власник, Всерад, з переляку перед наближенням війни втік на Кломницю.

Біографія Редагувати

Стенґер приймав участь у багатьох війнах, боровся за Темерію протягом усього його життя, а це означає, що він проводив багато часу не з родиною, а в походах. Повернувшись із війни, він виявив, що його дружина, Анна Стенґер, зрадила йому і мала намір залишити його. У гніві, Стенґер, вбив та кинув на розірвання псам коханця Анни, після цього, дружина ніколи не пробачила його.

Під час Третьої Північної війни та окупації Темерії, Стенґер зрозумів, що протидіяти Нільфгарду безглуздо і оголосив лояльність до них. В обмін на свою вірність, Імператор Нільфгарду, призначив Стенґера тимчасовим намісником Велена із його замку у Круковці.

Відьмак 3: Дикий Гін Редагувати

Він вперше з'являється у грі Відьмак 3: Дикий Гін під час квесту ‘’Кривавий барон’’, де він зустрічається з Ґеральтом і відправляє його на пошуки інформації про свою сім'ю у обмін на інформацію про Цірі, яку Ґеральт шукає в той час.

Розслідування Ґеральта виявило, що Стенґер бив дружину по п’яні, через це вона та дочка втекли від нього, коли він був непритомним. 

Примітки Редагувати