FANDOM

У пошуках Цірі — зниклої під час битви на острові Танедд названої доньки — Ґеральт вирушає у відчайдушну мандрівку охопленими кривавою війною королівствами. Дивна компанія ділить з ним небезпеки подорожі: вірний друг поет Любисток, вправна лучниця Мільва, врятований відьмаком нільфгардець Кагір і химерний цирульник Еміель Регіс, на якого натрапили на старому кладовищі…
― Анотація до українського видання

Хрещення вогнем (пол. Chrzest ognia) — роман польського письменника Анджея Сапковського у жанрі фентезі, що був вперше надрукований в 1996 році польським видавництвом SuperNOWA.

Анонс роману Редагувати

Є п'ятою частиною фентезійного циклу «Відьмак».

  • Третій том саги про відьмака — майстра меча і фахівця з чаклунства, який охороняє моральну і біологічну рівновагу в чарівному світі фантазії.
  • Чотири королівства охоплює шаленство війни. Вилікувавшись від ран, Ґеральт разом зі своїм другом Яскором вирушає на пошуки Цірі.

Весь світ перетворився на справжнісіньке пекло. «Війна всьому живому. Війна всьому, що горить» — ось гасло непереможної армії імперії Нільфгаард.
  • Ґеральт, перебуваючи в Брокілоні, видужує від ран, отриманих під час Чарівницького Заколоту, зусиллями дріад знову здатний тримати в руках зброю, відправляється на пошуки Цирі. На цей раз він не один — разом з ним його старий друг, трубадур Любисток.
  • До них приєднуються лучниця Марія Баррінґ, лицар Кагір, якого бачила в своїх кошмарах Цірі, та вампір Еміль Регіс.
  • Також на допомогу Цірі поспішає чаклунка Йеннефер, якій вдалося втекти з полону.
  • Цірі, приєднавшись до банди під назвою "Щури", стала грабувати з ними під ім'ям Фалька. В цей же час зійшлася з бандиткою Містле.
  • Щури Прикордоння, наводячи жах на всю округу, сіючи хаос і смерть, і не підозрюють, що смерть вже наступає їм на п'яти — Лео Бонарт, мисливець за головами, який не відає жалю і невдач, садист і вбивця, вже вийшов на їх слід.

ПерсонажіРедагувати

Головні герої:Редагувати

Другорядні персонажі:Редагувати

Згадки:Редагувати

ГеографіяРедагувати

Королівства і населені пунктиРедагувати

Назви природних об'єктівРедагувати

МонстриРедагувати

ЦікавостіРедагувати

  • Зі слів автора, Ґеральтові на момент сюжету книги — за п'ятдесят років.

Примітки Редагувати