FANDOM

Цінний вантаж (англ. Precious Cargo) — побічний квест у грі «Відьмак 3: Дикий Гін». Він доступний протягом головного квесту Бузок і аґрус та починається розмовою із засмученим торговцем, на північному заході Білого Саду.

Проходження Редагувати

Підійдіть до торговця та поговоріть із ним, аби дізнатися, що його воз разом з усім вантажем застряг у наповненому чудовиськами болоті. Він просить Ґеральта допомогти йому повернути утрачені товари, особливо хвилюючись через одну маленьку коробочку.

Знайти коробку Редагувати

Погодьтеся допомогти торговцеві та відправляйтеся на пошуки втрачених товарів.

Перший об'єкт вашої уваги знаходиться прямо на дорозі, неподалік від місця, де сидить чоловік. Знайдіть та роздивіться сліди колес, користуючись Відьмацьким чуттям, а потім пройдіть по них до перекинутого возу. Приготуйтеся до зустрічі з декількома утопцями, перш ніж оглянути місце аварії.

Мертвий торговець вантаж

Мертвий візник із стрілою в шиї

Уважно огляньте віз. Ви побачите, що він усіяний стрілами — про це торговець не згадував. Це серйозний аргумент на користь того, що візок все-таки атакували не чудовиська. Подальший огляд тіла коня (в якому також будуть стріли) та трупа людини неподалік із стрілою в шиї вкажуть на те, що чоловік бреше.

Поблизу лежатиме закрита коробочка, яку доволі легко знайти за допомогою Відьмацького чуття. Виявиться, що вона заляпана людською кров'ю.

Розібратися з торговцем Редагувати

Повертайтеся до торговця, де у вас буде дві дії на вибір: віддати йому коробочку, не викриваючи його брехню, або сказати, що він бреше.

У першому випадку чоловік радо заплатить Ґеральту за допомогу та поїде геть. Якщо ж ви звинуватите його в омані, торговець жалюгідно спробує відволікти увагу відьмака, а потім залізе на коня та спробує втекти. Залізайте на Плітку та доведіть чоловікові, що тікати верхи від М'ясника із Блавікену собі дорожче. Замітка: якщо ви сильно відстанете від торговця, квест буде провалено.

Погоня

Ґеральт женеться за брехуном

Якщо Ґеральту вдасться збити чоловіка з коня, перш ніж він дістанеться табору темерських повстанців, то відьмак уникне додаткової бійки.

Торговець виявиться Яном Ґеермером, рядовим розформованого темерського загону, який проводив рейди на нільфгардських постачальників припасів. У цінній коробочці, яку шукав Ґеермер, були ліки для його поранених товаришів.

Якщо ж чоловік дістанеться табору, відьмаку доведеться битися ще з трьома розбійниками. Після перемоги Білого Вовка торговець, як і у першому випадку, відкриє, хто він такий.

Тепер у вас є три вибори: відпустити його, видати його нільфгардцям або ж відпустити, але коробочку з ліками лишити собі. Після цього квест буде завершено.

Запис у журналі Редагувати

Торговець, якого Ґеральт зустрів обабіч дороги в Білому Саду, був неймовірно збентежений. Він перевозив деякі цінні товари до нільфгардського табору, коли його кінь переполохався та понісся геть з дороги, тягнучи за собою віз разом із усіма виробами до імлистого болота неподалік від табору. Бідна тварина загрузла в багнюці та була зжерта чудовиськами, які, ймовірно, ховаються в таких місцях. Торговець, очевидно, боявся повернути свої товари, і тому він попросив відьмака зробити це для нього – в обмін на значну винагороду.
Якщо Ґеральт повернув коробчку без розпитувань чи розслідування:
Відьмак знайшов безцінний груз торговця, і вдячний чоловік відплатив йому золотом за клопіт. Замовлення виявилося простим, без усіляких моральних дилем та закручених сумнівів, де ж менше зло, і на додачу до цього завершилося приємною та моментально виплаченою винагородою – відьмак, безсумнівно, бажав, аби вони всі були такими.
Якщо Ґеральт викриває брехню торговця:
Схоже, що прості історії часто виявляються якими завгодно, та тільки не простими. Відьмак знайшов віз торговця – а разом із ним і риси навмисної атаки, організованої людьми. Видавалося, що торговець розповів Ґеральту не всю правду. Конфронтація, що відбулася невдовзі після цього, підтвердила підозри відьмака – замість того, щоб продовжувати вдавати невинність, торговець тієї ж миті побіг так швидко, як тільки ноги могли його нести.
Якщо Ґеральт його не наздоганяє:
Ґеральт погнався за брехливим торговцем, але негіднику вдалося втекти. Він так і не дізнався, що ж насправді сталося там, на темних болотах Білого Саду.
Якщо Ґеральт наздоганяє його...
...але відмовляється віддавати коробочку:
Виявилося, що "торговець" був зовсім не торговцем, а темерським партизаном. І хоча Ґеральт був налаштований скептично щодо його шансів партизанської боротьби з могутньою окупацією Нільфгарду, він вирішив його відпустити... але лишив безцінну річ собі. Можливо, він подумав, що заохочувати брехню було неправильно – або ж, можливо, ним керувала проста потреба грошей. Про це, любий читачу, не мені судити.
...і віддає йому коробочку:
Виявилося, що "торговець" був зовсім не торговцем, а темерським партизаном. Після того, як Ґеральт вислухав пояснення чоловіка щодо своїх мотивів, він вирішив відпустити його, аби той продовжив свою марну боротьбу з нільфгардськими окупантами. Не вдавай, що ти здивований, любий читачу – відьмаки, можливо, за принципом зберігають нейтралітет, але ні для кого не секрет, кому Ґеральт симпатизує в боротьбі між Північними Королівствами та Імперією Нільфгард.
...і видає його нільфгардцям:
Виявилося, що "торговець" був зовсім не торговцем, а темерським партизаном. Затиснутий в кут, солдат почав волати до високих ідеалів та Ґеральтового почуття патріотизму, аби запевнити відьмака в гідності свого вчинку, але безрезультатно – Ґеральт все-таки передав його у найближчий нільфгардський форпост. Відьмак, вочевидь, був думки, що хтось, хто діє, як розбійник, має і вмерти, як розбійник, неважливо, якими благородними є його проголошені мотиви.