FANDOM

Чорт (пол. czart, англ. chort) — бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіаріїРедагувати

Чорт менший від біса, правда. Але все одно він досить великий, щоб тебе вбити.
— Аґнес Тістл, травниця з Чорного лісу
Чорт — менший родич бісів і бучаків. Але той, хто вважатиме, що через менший розмір боятися його не слід, припуститься помилки — такої, які бувають лише раз у житті. Чорти, мешканці густих хащ і пущ, належать до найгрізніших потвор, відомих людині.
У легендах чортів часто плутають із сільванами, приписуючи їм здатність говорити, стояти на двох ногах, красти капусту, бешкетувати та заважати в господарстві. Але поява в певній місцині правдивого чорта кладе край таким побрехенькам. Ці істоти не мовлять, пересуваються рачки, а чортові «бешкети» проявляються в тому, що вони руйнують обійстя та пожирають усе, що можуть. Почати вони можуть і з капусти, а тоді перейдуть до птиці, худоби, собак і самих господарів.
Чорти б’ються не надто вишукано: буцають ворога з розгону, намагаючись повалити його своєю масою. Повалену жертву гризуть, копають ногами та б’ють потужними лапами. Розмір робить цих істот практично невразливими до Знака Аард, а завдяки величезному регенераційному потенціалу вони неймовірно швидко оклигують навіть після серйозних ран.

Відомі чортиРедагувати

Галререя Редагувати