FANDOM

Шарлей (пол. szarlej, англ. shaelmaar) — бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіарії Редагувати

У надрах землі живуть істоти дивні й смертельно грізні. Якби вони якось захотіли здобути наш світ під сонцем, усі ми загинули б у перший же день їхнього вторгнення.
— Рамус Венденрац, магакамський штейгер
Більшість свого життя шарлеї проводять глибоко під землею, і люди не мають із ними справ. Але трапляється, що таке чудовисько викопується нагору й пожирає тих, хто буде поблизу. Крім того, деякі шарлеї риють свої тунелі близько до поверхні, підкопуючи фундаменти й спричиняючи струси.
Шарлеї сліпі й орієнтуються за вібраціями й звуками. Тому найліпша тактика в разі зустрічі із цим монстром — кинути чимось тяжким або лунким у найближчу міцну стіну й мовчки молитися про те, щоб чудовисько кинулося на звук і знепритомніло, ударившись у перешкоду.
Неповороткий шарлей може видатися легкою здобиччю, але його панцир витримує навіть найсильніші вдари, тому ухилятися чудовиську й не потрібно. Коли йому загрожує небезпека, шарлей звивається в клубок і котиться вперед із неймовірною силою, руйнуючи все на своєму шляху.
Найкраще для відьмака — зійти зі шляху шарлея та зачекати, доки після невдалої атаки чудовисько виставить уразливий живіт. Вправний відьмак може користуватися Знаком Аард і бомбами (особливо підійде для цього «Самум»), щоб змушувати шарлея з розгону битися в перешкоди. Це значно знижує боєздатність тварюки та допомагає її здолати. Намагатися дезорієнтувати чудовисько — ризикована тактика, але може бути виправдана, особливо якщо небезпека загрожує стороннім особам.

Відомі шарлеїРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

Можливо, польська назва, та відповідно український переклад є «писанкою» (Easter egg) на ім’я героя — Шарлея, з іншої саги Анджея Сапковського Гуситської трилогії.

ГалереяРедагувати