FANDOM

Ян Беккер (пол. Jan Bekker) — перший людський чародій, учасник Першої висадки на Кораблі Вигнанців, яке, завдяки його чарам, не закінчилося катастрофою.

За легендою, змусив воду витікати зі скелі. Єдиний, хто ідеально опанував так звані «Чотири Елементи».

У книгах Сапковського Редагувати

Кров ельфів Редагувати

 Цірі продерлася крізь «Діалоги про природу магії» Стаммельфорда, «Держави елементів» Джамбаттісти, крізь «Магію натуральну» Ріхтера й Монка. Гортала вона також – бо прочитати їх цілком не зуміла – такі речі, як «Невидимий світ» Яна Беккера чи «Таємниця таємниць» Агнес із Ґланвіллю.

Час погорди Редагувати

Перша картина представляла старожитній корабель, гнаний вирами серед рифів, що стирчали з піни. На носі корабля стояв чоловік у білих шатах, із головою, оточеною сяючим ореолом. 
– Перша висадка, — здогадався відьмак.
– Вочевидь, — підтвердив Вільгефорц. — Корабель Вигнанців. Ян Беккер підкоряє Силу своїй волі. Заспокоює хвилі, доводячи, що магія аж ніяк не має бути злою і деструктивною, а може рятувати життя.
* * *
– Чи ти задумувався колись, що сталося, коли Беккер змусив воду потекти зі скелі? Говориться дуже просто: Беккер опанував Силу. Змусив елемент підкоритися. Підпорядкував собі Природу, запанував над нею...
* * *
Там, у банкетній залі, присутній Ян Беккер, який був водою, що тече зі скелі. Говорити, що Беккер помер – це наче стверджувати, що вода померла.

СпадщинаРедагувати

ЗакляттяРедагувати

Наукові праціРедагувати

ГалереяРедагувати