FANDOM

Ґел (пол. Gael, англ. Gael) — унікальна бестія, яка фігурує в грі «Відьмак 3».

Запис у бестіаріїРедагувати

Укус вампіра й сильний запах алкоголю.
Ґеральт із Рівії
Усупереч поширеній думці, не всі чудовиська однакові. Як і люди, окремі особини того самого виду можуть мати власні унікальні риси, уподобання та слабкості. Добрий приклад цього — катакан, що колись не давав спокою оксенфуртцям. Цей упир чомусь (можливо, через вплив атмосфери студентського міста з його обов’язковою пиятикою) проявляв неабиякий апетит до крові з великим умістом спирту. Полюбляв він і блискучі цяцьки.
Алкогольна дієта явно пішла вампіру на користь. Він набув чималої сили та вмів швидко регенеруватися. Його пазури спричиняли сильну кровотечу, а на додачу він був здатний розчинятися в повітрі та з’являтися за спиною ворога. На щастя, відьмак міг захиститися від цього Знаком Квен, а Знак Ирден давав змогу зловити почвару в пастку.
Щоб привабити цього вампіра, Ґеральт зважив на його гастрономічні вподобання та замість еліксирів випив перед боєм чимало дешевого вина. Удари його, звісно, стали менш точними, але він усе одно спромігся здолати бестію. А наступного ранку йому довелося боротися вже не з потворами, а з тяжким похміллям.

Пов'язані квестиРедагувати

ГалереяРедагувати