FANDOM

Ґеммерія (пол. Gemmera) — одна з південних провінцій Нільфгарду, відома своїм корпусом карателів.

Опис Редагувати

  • В літературній Сазі опису провінції Ґеммерія не приділяється багато уваги. Зате читач знайомиться із представниками цих земель.
  • Переважно це карателі на службі нільфгардського імператора, люди виключної жорстокості, що доходить до садизму, ґвалтівники, вбивці і розбійники, для яких імператорська служба є лише прикриттям їх мерзенних нахилів.

Геральдика Редагувати

Hrb unof Gemmera.

Герб для Геммери фактично ніколи не був описаний в книгах. Даний герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.

Відомі геммерці Редагувати

У книгах Сапковського Редагувати

Містле була родом з багатої дворянської сім'ї з міста Турн в Північному Маехті. Батько, васал Рудігера, приєднався до повстанської армії, програв бій і пропав без вісті. Коли населення Турна, дізнавшись про наближення каральної експедиції широковідомих «миротворців з Геммери», втекло з міста, сім'я Містле послідувала за всіма, а сама Містле загубилася в охопленому панікою натовпі.

— Привіт, привіт. — Пугач нарешті вирішив встати, встали і його ад'ютанти. — Познайомтеся панове... Берт Брігден, Оль Харшейм.
— Ми знайомі. — Дакре Сіліфант міцно потиснув руку Олю Харшейму. — Ми під старим Брайантом контру в Назаірі чавили. Весело було, га, Оль? Ух, весело! Коні вище бабок в крові ходили. :А пан Брігден, якщо не помиляюся, з Геммери? З карателів? Ну, стало бути, будуть в загоні знайомці! У мене там кілька карателів вже є.

Філін пройшовся поглядом по обличчях і фігурах. Деяких він знав особисто — кого краще, у кого гірше. Інших — з чуток. По репутації.
Тіль Ехрад, світловолосий ельф, розвідник геммерійських карателів. Ріспат Ля Пуант, вахмістр з того ж підрозділу. І наступний геммерієць — Кіпріан Фріпп Молодший. Скеллен був присутній при страті Кипріяна Старшого. Брати славилися своїми садистськими нахилами.
Далі вільно пригнулась в сідлі на рябій кобилі Хлоя Штіц, злодійка, яку частенько використовували таємні служби. Філін швидко відвів погляд від її безсоромних очей і глузливої посмішки.

— Тихо! — крикнув Пугач, тримаючи Оріон у піднятій руці. — Здається, праворуч! Так, праворуч! Вона під'їжджає праворуч! Увага!
Геммерієць, що йшов крайнім по правому флангу, несподівано вилаявся, розвернувся і помчав наосліп в туман, шльопаючи по шару танучого льоду. Далеко йому втекти не вдалося. Не вдалося навіть зникнути з очей. Вони почули різкий скрип ковзанів, помітили розпливчасту, рухливу тінь. І блиск меча.
Геммерієць завив. Вони бачили, як він упав, бачили широкий спектр крові на льоду. Поранений смикався, звивався, кричав, вив, потім затих і завмер.
Але поки він вив, він заглушив своїм виттям скрип ковзанів. Вони не очікували, що дівчина зуміє так швидко розвернутися.

* * *

Вона влетіла між ними, в саму середину. Оля Харшейма рубонула на льоту, низько, під коліно, переламавши його як складаний ніж. Закрутилася в піруеті, засипавши Бореаса Муна градом колючих крихт льоду. Скеллен відскочив, послизнувся, вхопив за рукав Рієнса. Обидва впали.
Ковзани заскрипіли зовсім поруч з ними, гострі холодні осколки покусали їм пики. Один з геммерійців скрикнув, крик обірвався диким схлипом. Філін знав, що сталося. Він чув багатьох людей, яким перерізали горлянки.
Оль Харшейм кричав, смикаючись на льоду.
Скрип. Скрип. Скрип.

Цірі знищує загін ґеммерійських переслідувачів під проводом Філіна. Вежа Ластівки

Примітки Редагувати

Імперія Нільфгарду
Імперія і провінції
Імперія Нільфгарду Герб империи Нильфгаард
Аттре Hrb unof Attre2Віковаро Hrb unof Vicovaro.Ґеммера Hrb unof Gemmera.Ґесо Герб ГесоЇмлак Hrb unof Ymlac.Маґ Турґа Герб Маг ТургаМетінна Hrb unof MetinnaМаехт COA Maecht var1Назаїр Герб НазаираРован Hrb unof Rowan.Туссен Hrb unof ToussaintЦінтра Hrb unof Cintra NlfgrdЕббінґ Hrb unof Ebbing.Етолія Hrb unof Etolia.